What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

import actie New Astro City cabs aanmeldingen!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
1 is zeker beter dan geen ! Graag die New Astro voor mij.
PM me ff, als je wilt, met de betalingsgegevens.
*Wacht met spanning op het Egret II nieuws*
 
update:

aanmeldingen niet meer mogelijk...
Ook een container raakt vol 😉
 
Mildoe":1peseke4 said:
Kan wel met zekerheid stellen dat deze inkoopactie een goed succes is?

Tuurlijk man hoe kom je erbij dat het geen succes zou kunnen zijn?
 
Als die stoelen via riverside geregeld kunnen worden zou het echt een superactie zijn Marc. Ze kosten daar 4.800 Yen en zijn verkrijgbaar in Rood, blauw en grijs. Omgerekend is de prijs +- 25 E per stuk maar verzenden is ongeveer 60 euro per kruk. Als je nu gewoon 10 krukken in die container van de astro's propt (goede manier om cabs te stutten!) zijn we allemaal blij!
 
Ik heb ook belangstelling voor 2 blauwe stoeltjes.
Is er misschien een linkje naat riverside te plaatsen ? Of heb uik daar overheen gelezen in dit topic ?
*gaat nu nadenken of ie toch niet 2 van elke kleur zou willen*
 
Nog geen nieuws over die stoelen en die gaan ook niet met deze order mee maar zullen met een andere vracht meekomen.
Laten we eersts die cabs maar eens afwachten 😉
 
update:

-Egret 2 is ook 220v.
-Cabs vertrekken +/- 25 April uit het land van bestemming.
-Alle betalingen zijn binnen.
 
WTF ? Stelletje stealthy mofo's 😉

Zal me leren het forum zo lang te negeren. Veel plezier met de cabs iedereen.
 
update:

Betaling van Rano is nog niet binnen(ordernummer 008)
pm verzonden
graag binnen 7 dagen betalen a.u.b
 
Rano zou je graag binnenkort willen betalen anders heb ik nog andere mensen die interesse hebben voor een New Astro.
Ik hoop dat je snel iets van je laat horen...
 
Is er al bekend wanneer de cabs arriveren of zijn ze nog niet verstuurd? Dan ik een beetje gaan plannen met ruimte maken... :lol:
 
sparky":2r7e6h4t said:
Is er al bekend wanneer de cabs arriveren of zijn ze nog niet verstuurd? Dan ik een beetje gaan plannen met ruimte maken... :lol:

Nog niks gehoord van Ronnie maar ik spreek hem binnenkort weer 😉
 
Vandaag Ronnie gesproken en kon melden dat de order geplaatst is.
Nu nog even afwachten op reactie...
 
Update:

Rano meerdere malen een pm gestuurd en helaas niks ontvangen.
Bij deze is de cab (ordernummer 008) verkocht aan ElPancho.

Sorry maar heb m'n best gedaan...
 
Yow, ik ben al weer 'n tijdje op zoek. Mooi dat ik op zo'n adres een actie tegen kom :) is er nog de mogelijkheid eentje te bemachtigen?

Cheers!
 
Back
Top