What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

HDMI Classic Mini NES

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
K405":2hl3lhk6 said:
CPU is al geïdentificeerd, Allwinner model, draait een Linux flavor met een EMU en ROM's. Ik vermoed dat het apparaatje binnen korte tijd gehackt is zodat de complete NES bibliotheek kan worden afgespeeld.

Zie ook tweet van Hector Martin
Zal ik em dan toch maar gaan halen.. :roll:

En misschien dat je allerlei 8 en 16 bit emu's kan laden. Wii joypad eraan voor meer knoppen, en wordt het helemaal een feest.

Ik vraag hem aan de sint. :lol:

Nintendo, dus redelijk goed beveiligd. Ik verwacht dat het mogelijk is, maar dat het teveel werk is om het dat echt waard te laten zijn. Zou natuurlijk heel cool zijn als iemand dat ding totaal weet te kraken op een eenvoudige manier.

Ik las al in de reacties: The NES Classic is based on open source software (under GNU GPL2) and source will be available to download at Nintendo's site in the future.

Dus wie weet

Ik had hem al een tijd geleden in de pre-order besteld en betaald....krijg ik nu net vanavond een bericht "Onze leveranciers hebben aangegeven dat de vraag naar dit product groter is dan initieel verwacht. Hierdoor zullen zij niet aan ons kunnen leveren. Om deze reden zullen wij uw bestelling annuleren, het betaalde bedrag zal automatisch aan u gerestitueerd worden. " :( :( :(

Ja, ik had er niet eens aan gedacht dat hij wel eens niet geleverd zou kunnen worden. Maar helaas, ik ga kijken of ik er voor de 2e batch bij kan zitten. Ik lees net bij Nedgames dat ze die eind van het jaar verwachten.

Ik ben de 4e reservering bij mijn plaatselijke Bart Smit.
Ze hebben er maar 3 geleverd gekregen...hoe zuur is dat? :cry:

Ik heb niet gereserveerd. had niet verwacht dat ze zo snel zouden gaan. In januari staat denk ik Marktplaats er vol mee ;-)

OK.... ik dacht ff snel naar de MediaMarkt te lopen en een Mini NES op te pikken. 10:05 ik lekker lopen, kom ik aan.... een rij :)

Het is weer drama met Nintendo en de levering... een berg mensen en 26 maal een Mini NES.

Ze gingen loten uiteindelijk en ik was uitgeloten. Afgezet voor 70 euro, maar dat mag de pret niet drukken.

Ding is overal uitverkocht dat kan niet anders.

Zijn er eigenlijk al hands on reviews? mocht iemand iets goeds tegenkomen, graag posten. Ben best wel benieuwd.

Audio is niet 100% perfect. Sluit hem straks even aan op het werk, dan laat ik het wel weten!

EA stond al op mijn boycot lijst en Nintendo is daar naa een aantal jaren van twijfel permanent bij gekomen. Wat een bedrijf. Dat ze maar snel failliet gaan! :evil:

Back