Da Dude":1kdipc8u said:Wisten jullie dat deze versie in Japan uitkomt:
Tja, en nu. Welke ga je halen??????????
Cageman":1zuoiout said:Heb die Japanse altijd al een erg lelijk ding gevonden![]()
â€@PCBrown
Unless you want to desolder flash memory from the motherboard, looks like it's impossible to add new games to NES Classic.