rklok":3igb0ouf said:![]()
(de (Nozomi) eigenaar wenst anoniem te blijven)![]()
goatboy":2fajreut said:Kan er ook een ander panel op? Lijkt me wel vet om een Cave shooter te spelen met zoveel speakers in je gezicht eigenlijk. :lol:
http://www.nozomi.nl/2006/12/26/machida ... cade-pics/rklok":2ve9y1b3 said:Konami rulez the musicarcade scene in Japan..
Ken":3csknw3v said:http://www.nozomi.nl/2006/12/26/machida ... cade-pics/rklok":3csknw3v said:Konami rulez the musicarcade scene in Japan..
Zo is dat.
almighty":bzcnji5b said:thnx for de uitleg Henk en ik zal hem eerst eens goed bekijken en er wat games op testen.
Hoop idd ook dat deze wel in mijn boodschappen autootje past hehe![]()
rklok":8erbv2px said:Het spektakelstuk in mijn ogen uit de container is deze jongen :
goatboy":3te4kje7 said:Kan er ook een ander panel op? Lijkt me wel vet om een Cave shooter te spelen met zoveel speakers in je gezicht eigenlijk. :lol:
Cageman":3bbs7t9i said:rklok":3bbs7t9i said:Het spektakelstuk in mijn ogen uit de container is deze jongen :
wat een VET apparaat. Ziet er ook gewoon uit alsof 'ie op krachtstroom moet worden aangesloten.. "Schat, hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat je je haar niet kan gaan staan föhnen als ik KeyboardMania aan het spelen ben!?... WAT ZEG JE!? IK HOOR JE NIET!!??"
:lol:
almighty":2nxacz9x said:Cageman":2nxacz9x said:rklok":2nxacz9x said:Het spektakelstuk in mijn ogen uit de container is deze jongen :
wat een VET apparaat. Ziet er ook gewoon uit alsof 'ie op krachtstroom moet worden aangesloten.. "Schat, hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat je je haar niet kan gaan staan föhnen als ik KeyboardMania aan het spelen ben!?... WAT ZEG JE!? IK HOOR JE NIET!!??"
:lol:
:lol: :lol:
rklok":1agr82an said:sparky":1agr82an said:Ik twijfel nog of ik die keyboardmania niet in the hall of shame vind thuis horen.... :roll:
waaaaaat !! tis een orginele Konami !!, get your priorities straight!! :shock: :shock:
rklok wrote:
sparky wrote:
Ik twijfel nog of ik die keyboardmania niet in the hall of shame vind thuis horen.... Rolling Eyes
waaaaaat !! tis een orginele Konami !!, get your priorities straight!! Shocked Shocked
Dit,ook al ben ik geen fan van zulke spellen.Die kast is echt wreed en idd: Genuine Konami cab.Superstrak dat we mensen in nederland hebben die gek(en rijk) genoeg zijn om zoiets over te laten komen.
rklok":6t78vz96 said:Ok, back on Topic :
Container is sealed !!
![]()
dexx":2jsz0def said:nicelaat de CABS maar komen!!!!!
ik zal nou maar ook nog iets verklappen..
de Keyboardmania 2nd mix wordt MIJN nieuwe aanwinst..
ik ben dus die GEK die goed gespaard heeften de buren zullen geen last krijgen, want er komt een goeie koptelefoon versterker in. heb alles uitgezocht 8)
PM me maar om te vragen WAAROM!!! ik deze game wil![]()