What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

"Having a Blast"

dexx":3b0q7jzu said:
rklok":3b0q7jzu said:
Ok, back on Topic :

ik zal nou maar ook nog iets verklappen..
de Keyboardmania 2nd mix wordt MIJN nieuwe aanwinst..
ik ben dus die GEK die goed gespaard heeft :P en de buren zullen geen last krijgen, want er komt een goeie koptelefoon versterker in. heb alles uitgezocht 8)

PM me maar om te vragen WAAROM!!! ik deze game wil :)

Dat vermoedde ik al vanwege je avater. Ben blij dat ik niet naast je woon, want je zult dat ding toch ook wel eens zonder koptelefoon willen demonstreren 😉

Toch mooi dat je hem gekocht heb, daarom kon de prijs voor de Blasts waarschijnlijk laag blijven, hahahaha. Just kidding, ik wens je er veel plezier mee. :D Hoe ga je hem eigenlijk transporteren? Lijkt me wel leuk als je daar een (foto-)verslag van maakt.
 
pooyan":8by5uvx2 said:
Hoe ga je hem eigenlijk transporteren?

Dat gaat er ongeveer zo uit zien, denk ik:

koster-web.jpg
 
Ratson":2l8l5vv8 said:
dexx":2l8l5vv8 said:
Cageman":2l8l5vv8 said:
pooyan":2l8l5vv8 said:
Hoe ga je hem eigenlijk transporteren?

Dat gaat er ongeveer zo uit zien, denk ik:

koster-web.jpg

overdrijven is ook een vak :lol:
Dat moet jij nodig zeggen,je had ook gewoon een casio'tje kunnen kopen 😉

whaha, die heb ik idd ook al.. :P meerdere modellen, ja je moest eens weten wat ik allemaal voor spul heb :oops: :roll:
laten we nu maar ontopic blijven, anders wordt dit het een "having a KEYBOARDBLASTMANIA" topic ;)
 
Is goed,iig gefeliciteerd met waarschijnlijk de enige in Nederland met een KBM2 cab.
Zou het wel een x in actie willen zien.
 
Ratson":kwqgfa99 said:
Is goed,iig gefeliciteerd met waarschijnlijk de enige in Nederland met een KBM2 cab.
Zou het wel een x in actie willen zien.

dat kan.. ;) maar nu nog EVEN geduld 8)
 
Ronnie, is de container al op zee? Welke route vaart dat schip eigenlijk, toch niet te dicht langs somalië?

Heb effe google earth bekeken, maar het is eigenlijk een klere eind varen zeg.
 
UPDATE :

De container zit eindelijk op de boot, er is behoorlijk wat vertraging op het moment in de havens van Tokyo, vanwege Tsunami waarschuwing en er zijn een aantal vast vaarten vanaf Japan naar Europa gecancelled...

Ziet er naar uit dat de Blasts eind April pas hier zijn .....
 
Tsunami? :shock: Wel een kickuh naam voor een cab trouwens. :)
 
Geluk bij een ongeluk, aan de reflectie op het beeldscherm te zien zijn ze in elk geval al dicht bij de kust.
 
en het wordt maar uitgesteld :(
DAMN YOU NATURE!!!! :evil:
maar we hebben nou nog steeds iets om naar uit te kijken...
 
Ronnie, weet je iets over de bedrading in de cabs die je krijgt? De Blasts komen standaard geloof ik niet met Jamma, maar met model3 of iets dergelijks.
 
pooyan":14ovhp0q said:
Ronnie, weet je iets over de bedrading in de cabs die je krijgt? De Blasts komen standaard geloof ik niet met Jamma, maar met model3 of iets dergelijks.

Hoi, nee weet ik helaas nog niet....
 
De meeste Blasts in arcades werden toch voor JAMMA en/of JVS games gebruikt. En een kabeltje is gauw gescored. Tis alleen te hopen dat de originele voeding er gewoon in zit en uiteraard een goed scherm.
 
goatboy":1o1sf4p8 said:
De meeste Blasts in arcades werden toch voor JAMMA en/of JVS games gebruikt. En een kabeltje is gauw gescored. Tis alleen te hopen dat de originele voeding er gewoon in zit en uiteraard een goed scherm.

Ik weet dat er kabeltjes te koop zijn, of eigenlijk is het een compleet 'verloop' harnas, toch? Maar een Sega Blast City (600-7143-001) harnas is nog wel vrij prijzig, rond de negentig euro, of niet Henk? 😉
 
Back
Top