Zie mijn post in Arcade voor hoe dat er uitziet (NAC met een Toshiba CRT, Rodotron Chassis): http://www.nozomi.nl/forum/viewtopic.php?t=2565goatboy":2xbav5lv said:Opmerking: Bijna iedere MS-29xx heeft last van convergence 'problemen' in de hoeken van het scherm. Dit betekend dat de hoeken iets onscherp kunnen zijn oftewel de RGB lijnen zijn niet helemaal mooi uitgelijnt.
549 euro.. Alleen het scherm + chassis is de prijs al waard. Je krijgt er eigenlijk gewoon een Blast-behuizing bij
Craig Walker verkoopt het Nanao MS2931 chassis nog los, tegen een niet gering bedrag: http://www.giz10p.co.uk/Monitors/Chassis/Nanao-MS2931-Tri-Sync-Chassis/prod_171.html