What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Welkom Trol en Kaijuman!

@Trol die 280 is wel een stukje bizar antiek! Loopt hij nog helemaal goed ook?
Lijkt me één v/d eerste first person drivers, volgens mij is er nog zo'n oude b/w game die hier heel erg op lijkt.
 
Die 280 loopt goed, zit alleen een switcher in. De originele psu kreeg ik met geen mogelijkheid meer aan de praat.
Ik geloof dat Atari night driver er erg op lijkt.
 
hoi allemaal,

ik ben al een jaartje of 8 bezig met arcade/mame/emulatoren enz enz.......en wil het nou een keertje goed doen en zag dit forum..dussssss...lid worden!

Erg leuk allemaal en helemaal mijn ding hier.......... :D

ik zit al 17 jaar in de ict van een kleine ict firma via getronics naar kpn .......meestal met routing / switching bezig.....en.....arcade :lol:

ga nu even wat verder hier lezen en proberen een scherpe 29 inch arcade crt te vinden :roll:


gr.
 
Welkom!

Ik zit zelf ook al een jaar of 18 in de ICT (ik werk bij Microsoft). Best een kansje dat we elkaar wel eens hebben getroffen :)

Je bent hier in ieder geval op de goede plek beland :)
 
Hallo allemaal,

Wat was het moeilijk om hier op het forum te raken!
Account uit eindelijk toch goedgekeurd :) thx admin!

Ik zit niet zo lang in de arcade wereld. Pas begonnen met een MVS setup en HNG64 fighting board). Helaas nog geen cabinet (geen plaats voor).
Voorlopig alles op een houten plank :P

Ondertussen is mijn doel naar Naomi gegaan, wel een stuk moeilijker te vinden!

Ik blijf wel nog mijn MVS collectie aan het aanvullen :) We komen er wel!
 
Duurde bij mij 10 jaar voordat ik een cab had :)
Lekker dromen, totdat je er eentje hebt en dan lekker spelen.

Welkom!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top