BoneyBob
Button Masher
Hey gasten,
Het leek mij een goed idee om mijzelf ook even voor te stellen. Ik ben Bob, 21 jaar,
geboren in Breda en woon tegenwoordig in het (verre) zuiden van het land waar ik
Commercieel Management studeer aan Hogeschool Zuyd. Sinds mijn jeugd ben ik
al een fanatiek gamer. Ooit ben ik begonnen op een Megadrive, met games als Sonic,
Streets of Rage en Street Fighter II die ik samen met mijn vader en broers speelde.
Sinds een jaar ben ik weer begonnen met het spelen en verzamelen van "retro" games
en probeer ik de games terug te krijgen die ik vroeger helaas verkocht heb. De
zoektocht naar de games van mijn jeugd is nog in volle gang, maar ondertussen heb
ik mijn verzameling al flink uitgebreid.
Via een goede vriend van mij, Cas (ChapDDR) ben ik op dit forum terecht gekomen.
Ik ben zelf nog geen eigenaar van een arcadekast, maar sinds het arcade gamen
bij Chap en ik bij het NGC event ben geweest wil ik toch zelf ook wel heel graag een kast.
Als skere student wordt dat dus sparen! Daarnaast ben ik een grote muziek,
festival en film liefhebber en pingel ik af en toe op mijn gitaar.
Het leek mij een goed idee om mijzelf ook even voor te stellen. Ik ben Bob, 21 jaar,
geboren in Breda en woon tegenwoordig in het (verre) zuiden van het land waar ik
Commercieel Management studeer aan Hogeschool Zuyd. Sinds mijn jeugd ben ik
al een fanatiek gamer. Ooit ben ik begonnen op een Megadrive, met games als Sonic,
Streets of Rage en Street Fighter II die ik samen met mijn vader en broers speelde.
Sinds een jaar ben ik weer begonnen met het spelen en verzamelen van "retro" games
en probeer ik de games terug te krijgen die ik vroeger helaas verkocht heb. De
zoektocht naar de games van mijn jeugd is nog in volle gang, maar ondertussen heb
ik mijn verzameling al flink uitgebreid.
Via een goede vriend van mij, Cas (ChapDDR) ben ik op dit forum terecht gekomen.
Ik ben zelf nog geen eigenaar van een arcadekast, maar sinds het arcade gamen
bij Chap en ik bij het NGC event ben geweest wil ik toch zelf ook wel heel graag een kast.
Als skere student wordt dat dus sparen! Daarnaast ben ik een grote muziek,
festival en film liefhebber en pingel ik af en toe op mijn gitaar.