What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Ondanks dat ik al een tijdje een account heb wilde ik me bij deze even formeel voorstellen.

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw in de arcade scene. Qua games verzamel ik eigenlijk van alles van Atari 2600 tot nu en momenteel ben ik aan het streven naar een complete PAL Saturn collectie.

Als deze compleet is dan ligt er gelukkig nog van alles open en als ik ook meer ruimte heb zou er mischien nog eens een cab bij kunnen.
 
een complete verzameling is altijd goed, het is alleen zo jammer dat er zoveel te verzamelen is :)

welkom!
 
hallo ik ben Colin 16 jaar oud
woon in bad nieuweschans(provincie groningen)
zit in mijn vierde jaar havo NT
hobbies zijn lezen en electronica
 
Van harte welkom Colin op het gezelligste en meest informatieve arcadeforum van de Benelux. Weer iemand uut Grunn!! Goede vooropleiding trouwens om met arcade aan de gang te gaan.

Mocht je hulp of informatie wensen, of gewoon willen babbelen over games dan zit je goed :mrgreen:
 
Ken":3lwlol3z said:
He Marcosan ben jij daar in dat Noorden in je weekenden aan het recruiten ofzo?

Zoals een bekend filosoof ooit zei: 'it wasn't me' :mrgreen:
Groningen is het werkgebied van Refik, Anton en Alex
 
Hey, Marcel hier. Een hardcore NeoGeo fan en ook een beetje jamma fan. Heel nieuw in deze wereld van arcade.
Nu de NeoGeoX echt is gestopt (Licensie vanuit SNK in getrokken) heb ik besloten om een MVS board te consolizen. Enige optie omdat mijn vrouw geen arcade kast in huis wilt hebben... :x
Daarnaast misschien nog een extra supergun maken voor jamma PCB's. Zitten namelijk best wel goede games tussen.

Favoriete games ; Metal Slug, Nightmare in the Dark, Neo Drift Out, Neo Bomberman en de rest van de MVS lijst! :mrgreen:
 
Marcel1980":y2how7wv said:
omdat mijn vrouw geen arcade kast in huis wilt hebben..
Hehehe. Ik zeg: Man up, en rij gewoon een cab naar binnen! Wat zullen we nou krijgen man.
:mrgreen:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top