What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
hallo
ik ben hier nieuw op deze forum
kom uit belgie
ik ben al sinds klein af van van video games en heb me hier ingreshreven via een vriend die hier ook member is
en hier al interessante items heeft gevonden
hopelijk hou ik hier een goeie ervaring op die forum :)
 
Hoi, ik ben Patrick en ik ben sinds kort besmet met het Arcade virus. Ik heb een tijdje geleden een MK2 kast gekocht en ben me sindsdien aan het verdiepen in de hobby.

Ik game van kleins af aan (ben bijna 37), heb diverse consoles gehad (nu nog wel een paar) en ik heb bijzondere interesse in oudere arcade spellen.

Ik was vandaag PCBs aan het snuffelen in Vlaardingen en die noemde een club in Zoetermeer waar je soms ook op kasten kon spelen. Ik wil me dan ook graag aansluiten bij deze club :)

Groeten, Patrick
 
Welkom! Check topic in Arcade forum voor alle info m.b.t. het NGC in Z'meer.
 
Hé Patrick, ook hier welkom. als je het leuk vindt om een aantal van ons te ontmoeten dan moet je zeker de 15e in Zoetermeer zijn, bij het NGC.
 
Ook niet-leden zijn 15 december welkom, zolang je maar op het forum zit of als introducee wordt meegenomen.
 
Ola luitjes,

Ben lxx33, en heb al denk ik een jaar of 10 een KI1 kast waar ik al een hele lange tijd niets mee deed.
Nu wilde ik weer de draad oppakken en kwam er helaas achter dat mijn MK3 spel niet meer werkte.

Door dit alles wilde ik nu overstappen op een computertje met Hyperspin, en ben door het zoeken hier terecht gekomen.

Groetjes
 
veel nieuwe members hebben toch iets met Killer Instinct :twisted:
 
Hi, I live in Germany and work there.
I play for about 20 years vidiogames. I love old games and their style.
Acarde is my second great love.
I started with a Game Boy and Contra jp. Then came my first NEO GEO console.
My first cabinet was a NEO GEO 16/9 with MVS Art Fighting off.
Alls second came a Fashion Vision Cabinet. And then it went so on
Sega Naomi Sega New Astro, Blast, Egret.

I look forward to interesting times here in the forum.
Thank you
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top