What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Welcome, just curious, are you translate everything with google translate or are you reading dutch?
 
ZeMMiK":2qkdz9q2 said:
Welcome, just curious, are you translate everything with google translate or are you reading dutch?

Sorry fot that !Translation by google . :lol:
Thanks man.
 
Ik zag het meteen aan het woordgebruik en het type avatar :-) Zijn emailadres verrraadde hem uiteindelijk :-)
 
Hoi, ik ben nieuw hier. Mijn interesses in gaming/arcade zit hem vooral in de vormgeving van Japanse hardware en artwork. Daarnaast heb ik interesse in klassieke game consoles. Ik ben op deze site terecht gekomen door te zoeken naar galleries van Candy cabs.
 
cabman":3pfcbjpq said:
Hoi, ik ben nieuw hier. Mijn interesses in gaming/arcade zit hem vooral in de vormgeving van Japanse hardware en artwork. Daarnaast heb ik interesse in klassieke game consoles. Ik ben op deze site terecht gekomen door te zoeken naar galleries van Candy cabs.

Welkom! Kom snel eens langs in het NGC zou ik zeggen!
 
Zal me even voorstellen omdat het zo hoort. De meeste zullen mij al kennen als de vriendin van Ratson en vaste bezoeker van Nozomi game centre. Voor de mensen die mij nog niet hebben ontmoet.
Mijn naam is Jacquelien den Haan en ben 28 woon in Dordrecht.
Ik ben sportinstructeur en masseur van beroep nu net 2 weken werkloos helaas.
Mijn hobby's zijn natuurlijk gamen en speel veel verschillende genres, consoles en arcadegames.
Ook zoals mijn naam het zegt heb ik een vw hobby ik ga naar meetings en verzamel schaalmodellen.
Ik had me al heel lang geleden moeten aanmelden maar ben lui geweest. Dus bij deze jongens ben ik aangemeld.
 
Werd eigenlijk wel een keer tijd. Elke vrijdag wel naar het gamecentre en niet de moeite nemen om me aan te melden.
 
Hey spar partner, welkom :-). Leuk dat je je eindelijk heb aangemeld, zeker was 15 dec de pish die je nodig had :-p. Leuk dat je er was met de rest van je gang :-).


God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top