What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Even voorstellen topic / introduce yourself!

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Dank jullie wel allemaal. (A)

voor degenen die erbij gekomen zijn ook van harte welkom :D

Hi,

Mijn naam is Pieter en ik ben een jaar of 3 actief in de arcade collectors wereld.. Mijn collectie bestaad vooral uit woodies (8 stuks) maar ik heb ook een nintendo red tent. Naast het verzamelen van cabs help ik ook mee met het organiseren van Eurocade (oa met Ckong) en ik heb daar een aantal van jullie ook ontmoet..

De rede van mijn aanmelding is dat ik graag een NAC of een Egret2 (of 3) wil kopen, dus mochten jullie een tip hebben dan hoor ik het graag.

Cheers,

Pieter

Hi Pieter, welkom hier. Vorig jaar op Eurocade met je gebabbeld over oa candies en manic shooters.

NGC is zeker een aanrader!!

thanks guys, ik kom in de toekomst zeker een keer kijken, waarschijnlijk met het Eurocade team...

Hoi Pieter, welkom hier. Ja, we moeten echt binnenkort een keer met het Eurocade team naar Zoetermeer, zal je zeker top vinden. Al die Candies! :D Ben wel benieuwd hoe de rest het zal vinden.

Hey guys,

Als een van de laatste nieuwe leden vond ik het leuk om mijzelf ook even voor te stellen. Mijn naam is Pieter, 32 jaar oud en woon in Zoetermeer. Sinds jaar en dag ben ik gek op het spelen van computer games. Het is begonnen door mijn broer die toen ik 8 was een Commandore 64 had gekocht. En zo begon mijn introductie in computer games. Van Outrun op de C64/Arcade tot aan FPS op de PC waaronder de laatste Battlefield 2 Bad Company. Verder speel ik ook graag zogenaamde tabletop games en heb daar ook een forum over. Check mijn signature voor meer informatie.

Doordat ik op zoek was naar arcadespeelhallen via Google liep ik tegen dit forum aan en ik verbaasde mij dat hier nog zoveel activiteit is en ook juist van jongeren (lees jonger dan mijn 32 jaar :)).

Overigens was ik helemaal niet op zoek naar Arcade games althans niet naar degene die ik hier tegen was gekomen. Ik ben op zoek naar lokaties waar er een arcade kwaliteit Air Hockey machine staan. Dus heb je tips dan verneem ik dat graag en wil je een keer een potje knallen (in Delft is er gegarandeerd een).

Zijn er nog fanatieke Air Hockeyers hier op het forum?

Groet,

Pieter

Ken":3mltwkst said:
Sphere":3mltwkst said:
...en woon in Zoetermeer.
Laat daar nou net ook het Nozomi Game Center staan! Tot snel :mrgreen:

Hehe, ja dat had ik gezien. Zeker interessant, ik zou het wel leuk vinden om eerst ff te kopen buurten voordat ik overweeg om de "investering" te doen. Wij gaan het zien maar zeker erg vet zo'n lokale arcade :D

Welkom, Pieter.

En maak je over die investering niet druk. Je koopt voor dat geld nog niet eens één PS3/XBOX360 game ;-)

Je kunt altijd komen buurten, losse entree is 5 euro. Vrijdag zijn we open vanaf 19:00 uur, PM me even als je het adres wilt weten.

Welkom! leuk weer iemand uit Sweet lake city :) kom er ook vandaan!

NGC is te gek! jammer dat ik niet iedere vrijdag lang kan, elke vrijdag dat ik niet kan baal ik een beetje :(

Ken":3903617b said:
Je kunt altijd komen buurten, losse entree is 5 euro. Vrijdag zijn we open vanaf 19:00 uur, PM me even als je het adres wilt weten.

Hey Ken,

Dat zou ik wel leuk vinden ja. Nog geen idee wanneer ik langs wil komen maar dat laat ik je dan nog wel weten en dan regelen wij het adres wel. Dus dank je wel voor het aanbod, erg leuk :D.

@NaomiFreakster

Kijk! Dat is het betere werk! Dat maakt de hobby alleen nog maar leuker :D. Hebben wij veel leden hier die uit Zoetermeer komen?

Status
Not open for further replies.
Back