A
Anonymous
Guest
Welkom 
Laat daar nou net ook het Nozomi Game Center staan! Tot snel :mrgreen:Sphere":3pvv71wh said:...en woon in Zoetermeer.
Ken":3mltwkst said:Laat daar nou net ook het Nozomi Game Center staan! Tot snel :mrgreen:Sphere":3mltwkst said:...en woon in Zoetermeer.
Ken":3903617b said:Je kunt altijd komen buurten, losse entree is 5 euro. Vrijdag zijn we open vanaf 19:00 uur, PM me even als je het adres wilt weten.