What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Call of Duty 4

Gameholic":bqwziclx said:
Blackdragon, stop er maar gewoon mee ;) het is echt een frustrerende kutgame op Veteran.

Ik ga nu dan ook alleen maar voor de MP!!! Weinig tijd gehad de laatste tijd :( moet mijn tijd verdelen over Assassins Creed , COD4 en Mario Galaxy

Ja maar ik zal nog even doorzetten en kijk dan wel waar ik strand. Vandaag ook Mass Effect binnen gekregen dus heb het maar druk druk.

Everybody, zet even je tag in de daarvoor bestemde topic svp.

psn: ZiEK8

tweede prestige op MP :/

level up gaat snel maar denk dat prestige toch voor dwazen is

Ik ga nu voor de gouden sniper guns ;)

Ik zit nu ook al weer geruime tijd in de Prestige modus... maar ik had beter gewoon level 55 kunnen blijven. Ik ben dan ook wel redelijk klaar met COD4 nu. Heb het spel 2 x uitgespeeld (normal en extreme) en online heb ik er ook zeker 50 uur in zitten.

Op naar de volgende game!

In April komen er nieuwe maps.....Granate!!!

Zijn we klaar voor de nieuwe maps? Ik vind ze er in ieder geval te gruwelijk uitzien en denk dat het wel een nieuwe inpuls gaat geven, ook al vind ik nog steeds niet dat de boel is ingekakt online. Het zou wel mooi zijn als je de nieuwe maps wat vaker voorbij ziet komen dan de oude.

Gisteren eindelijk level 55 behaald en prestige mode aangezet en opnieuw begonnen...

Daar had ik dus echt spijt van .. die Prestige mode ..

Maarja zit nu alweer op level 22 ofzo

Ik heb de laatste tijd met de M4 met silencer gespeeld, misschien wel m'n favoriete weapon en die is toch zo opengespeeld.

M16 silcencer, kun je van veraf ook heel mooi mee knallen.(maar 3 kogels tegelijk)
Voor dichtbij de Mp5.

net ook de singleplayer even uitgespeeld...grappig die VIP in het vliegtuig op het einde en die arcademode... met die nieuwe maps zal deze game nog wel even in mijn 360 blijven zitten.

Ken":2df7tjcd said:
Ik heb de laatste tijd met de M4 met silencer gespeeld, misschien wel m'n favoriete weapon en die is toch zo opengespeeld.
M4 is inderdaad een heerlijk wapen. Ik heb alleen het idee dat de M16 net iets sterker is. Maar goed. Die kan maar 3 kogels afvuren.

voor mij is de G36C het wapen, alleen die krijg je niet zo snel. Maar ik kan met alle assault rifles prima overweg ondertussen.

jah silencer, x3 nades, UAV jammer en silent walk FTW.

ze zien alleen waar de kogels vandaan komen en als je weg bent ben je weg erg sneaky.

Zit nu de gouden snipers te sparen moet nog 120 headshots :) no more prestiges voor mij ik wil gouden gunz.

Je merkt met de nieuwe maps pas hoe goed je de andere allemaal kent...even de kans geven maar.

De nieuwe maps zijn allemaal vet. De fanservice is wel hoog met 'China Town' aka Carantan in COD2. Gruwelijk om dat level nu in een hele andere look te spelen.

Baki":2au9i9gq said:
Iemand die hier de COD5 beta aan het spelen is?

Heb de beta gedownload en even gespeeld, maar het kon me nog niet echt bekoren eigenlijk. Met name door de WWII setting, oude wapens en tanks e.d. Misschien komt het omdat ik deel 4 nog niet zolang heb en deze nog redelijk veel online speel.

Zijn er meer mensen van dit forum nog steeds actief met CoD4 online trouwens?

COD4 speel ik niet meer.. die heb ik wel gezien eerlijk gezegd.

De beta code heb ik voor WaW niet kunnen bemachtigen helaas. Maar er is nu ook geen demo of zoiets dergelijks te downen of wel? ik las het wel ergens maar ik heb de demo nog niet kunnen traceren gisteren.

Ik ben nu nog volop bezig met GoW2 maar ik ga zeer zeker met COD: WaW aan de gang.

Back