A
Anonymous
Guest
Gameholic":bqwziclx said:Blackdragon, stop er maar gewoon meehet is echt een frustrerende kutgame op Veteran.
Ik ga nu dan ook alleen maar voor de MP!!! Weinig tijd gehad de laatste tijdmoet mijn tijd verdelen over Assassins Creed , COD4 en Mario Galaxy
Ja maar ik zal nog even doorzetten en kijk dan wel waar ik strand. Vandaag ook Mass Effect binnen gekregen dus heb het maar druk druk.