What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Call of Duty 4

Gameholic":78q8jswz said:
COD4 speel ik niet meer.. die heb ik wel gezien eerlijk gezegd.

De beta code heb ik voor WaW niet kunnen bemachtigen helaas. Maar er is nu ook geen demo of zoiets dergelijks te downen of wel? ik las het wel ergens maar ik heb de demo nog niet kunnen traceren gisteren.

Ik ben nu nog volop bezig met GoW2 maar ik ga zeer zeker met COD: WaW aan de gang.

De beta van WaW is gewoon voor iedereen te downloaden nu. Ik heb hem volgensmij gewoon onder demo's zien staan.
 
Ja oke maar de discussie ging toen om de beta en nu is de retail versie uit ;)

Ik geniet er wel van hoor .. het is niet zo vet als COD4 (qua thema) maar ik vermaak me er prima mee..
 
Back
Top