ckong":3564vy81 said:Die R-type is mijn board. Ik zal eens kijken wat voor score er op staat.
Maar jongens, willen jullie geloven dat ik nog steeds in een roes leef, dit was zo ongelofelijk geweldig. Mijn hersenpan borrelt over van gevoelens en herinneringen, maar ook van ideën voor de toekomst. Dit was zo, zo.. EPIC!!!!!![]()
Godzijdank wordt er nog steeds veel over nagepraat, hier en op DLF, zodat ik nog steeds hartkloppingen krijg van vreugde als ik jullie commentaren lees en jullie foto's zie. Geweldig. En er verschijnen steeds meer Youtube filmpjes van het event! Het mag misschien allemaal een beetje soft klinken, maar als je hier met de rest van het Eurocade team al maanden mee bezig bent er er zo intens naar toe leeft, en het wordt dan zo groots, ja, dan gebeurt er toch wel wat met je. Hoe moet ik hier in godsnaam van afkicken? Ik weet het niet. :?:
Gelukkig zien we zaterdag het NGC team weer, tenminste een paar, en dan kunnen we nog eens lekker napraten. En dan op naar het Nozomi event op 30 november (nog 73 dagen na nu).![]()
Grote kans dat het hele Eurocade team aanwezig is, toch, jongens?

Herrow!":2bzn1nry said:Heerlijk. Nostalgie. Het geluid van NBA JAM. Genieten!