What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

En vandaag zitten we al weer op het bezoekers aantal van vorig jaar op de zondag, ruim 1200 :D :D :D :D

Allemaal tevreden mensen die genieten. Zo zie je maar weer, kwaliteit doet niet onder voor kwantiteit. 8) 😉

Al met al hebben we genoten van deze dagen, veel bezoekers en alles liep over het algemeen gesmeerd.
 
ckong":297paoee said:
En vandaag zitten we al weer op het bezoekers aantal van vorig jaar op de zondag, ruim 1200 :D :D :D :D

Allemaal tevreden mensen die genieten. Zo zie je maar weer, kwaliteit doet niet onder voor kwantiteit. 8) 😉

Al met al hebben we genoten van deze dagen, veel bezoekers en alles liep over het algemeen gesmeerd.

Pffffff ik begin jouw forumnaam en afbeelding steeds beter te begrijpen; als jij nu met net zoveel bravoure leert luisteren als praten dan gaat het wel goed komen 😉
 
ruderudie":2yc3hqin said:
Was het echt zo rustig dan tov vorig jaar?
Wij zijn zaterdag geweest, en het was erg rustig. Hoe het vrijdag en zondag was, daar kan ik niet over meepraten. Wel ruim de tijd om alle cabs op mijn gemak meerdere malen te spelen en te bekijken, en een praatje met anderen te maken. De benedenverdieping was voor mij gevoel ook erg leeg, dit was vorig jaar veel drukker.
Toch vond ik het zeer gezellig, en hebben we een erg leuke dag gehad!

Lovers in a dangerous spacetime en tafeltje flippen vond ik wel de hoogtepunten, en uiteraard lekker SF4 spelen 'winner stays' style. (Tot er een diehard in geel t-shirt kwam die met 15 hits combos ging zitten strooien.)
 
Marcosan30":390wayex said:
ckong":390wayex said:
En vandaag zitten we al weer op het bezoekers aantal van vorig jaar op de zondag, ruim 1200 :D :D :D :D

Allemaal tevreden mensen die genieten. Zo zie je maar weer, kwaliteit doet niet onder voor kwantiteit. 8) 😉

Al met al hebben we genoten van deze dagen, veel bezoekers en alles liep over het algemeen gesmeerd.

Pffffff ik begin jouw forumnaam en afbeelding steeds beter te begrijpen; als jij nu met net zoveel bravoure leert luisteren als praten dan gaat het wel goed komen 😉

LOL, waar is bravoure in de quote?

Ach laat maar, jij denkt er gewoon anders over dan wij, dat mag. :D
 
Ik ben nog te gaar om een volle reply te tikken maar kortgezegd heb ik enorm genoten.
De organisatie was weer helemaal dik in orde en niks anders dan lof voor het geheel.

Op Vrijdag en Zaterdag waren m'n vrouw en m'n dochtertje mee gekomen. Alani (dochter) is normaal erg verlegen maar kwam dit jaar compleet los op het RGE. Zo heb ik haar nog niet eerder gezien. Ring (beeld en geluid token) in de hand ging ze op haar eigen houtje door het hele gebouw los op arcades en de exposities. uiteraard ook veel cabs samen gespeeld en haar zelfs leren "schakelen" op de Outrun cab en ze had zelfstandig de deathstar in de Star Wars cab te grazen genomen ;)
Vrijdag was rustig, Zaterdag was al wat beter maar eindigde alsnog met het idee dat zondag een boel moest goed maken. Dat gebeurde gelukkig ruimschoots!
Zondag was echt heerlijk. Ontzettend veel bezoekers, veel kinderen (jeugdjournaal!) en weer een shitload aan bekenden gezichten gezien. Het was echt een dag zoals het hoorde.
De reacties op de cabs waren lovend. Zo'n beetje iedereen waarvan ik wist dat ze al boven in de arcade waren geweest en aan m'n standje stond vroeg ik welke game ze het meeste bij bleef en de tableflip en Darius werden vrijwel iedere keer genoemd. De Star Wars sitdown was ook een vaak genoemde cab. Ook leuk om te horen dat veel jonge spelers de Pacman en andere woodies noemden.

Minpuntje, waar gelukkig vanuit 't RGE ook zelf aan gedacht werd, was het ontbreken van een reden om in de hal te blijven hangen. De 2 Vewlix cabs waren permanent bezet maar niet genoeg. Op Zondag kon je duidelijk merken dat het neerzetten van een aantal cocktails er voor zorgde dat mensen bleven hangen in de hal en daardoor meer tijd namen om een blik te werpen op de goodies van mij en MagixButtons.
Lesson learned ;)

Al met al een top weekend, PROPS voor RGE en Eurocade en hopelijk op naar een 2015 editie!
 
Asure":25lfpbe2 said:
ruderudie":25lfpbe2 said:
Was het echt zo rustig dan tov vorig jaar?
Wij zijn zaterdag geweest, en het was erg rustig. Hoe het vrijdag en zondag was, daar kan ik niet over meepraten. Wel ruim de tijd om alle cabs op mijn gemak meerdere malen te spelen en te bekijken, en een praatje met anderen te maken. De benedenverdieping was voor mij gevoel ook erg leeg, dit was vorig jaar veel drukker.
Toch vond ik het zeer gezellig, en hebben we een erg leuke dag gehad!

Lovers in a dangerous spacetime en tafeltje flippen vond ik wel de hoogtepunten, en uiteraard lekker SF4 spelen 'winner stays' style. (Tot er een diehard in geel t-shirt kwam die met 15 hits combos ging zitten strooien.)

Het spel Lovers in a dangerous spacetime was inderdaad erg goed, je zat ook meteen in het spel. Betreft SF4, vond ik het mooi om de "winnaar blijft zitten" eens mee te maken. Helaas voor mij was het een halve minuut zitten en de rest van de tijd gestaan, terwijl anderen (ik noem geen namen :D ) eelt op hun achterwerk kregen.
 
Ik heb een super weekend gehad. Hoogtepunt was het samenkomen met de Europese collectors in het hotel, uit eten, tijdems het event zelf en op de party op zaterdagavond.

Qua games heb ik heel wat geleerd over Crazy Kong en een hele lekkere 275k neergezet. Een verpulvering van mijn pr en de reden om hem weer in een cab te doen om voor de killscreen te gaan. Verder blijft star wars een bazen game in de cockpit net als DOT. Ik heb lekker geslacht op de MK2 ook en een jochie fatalities laten doen
 
Anunaki":1yxzp2s3 said:
Ik heb lekker geslacht op de MK2 ook en een jochie fatalities laten doen
Refik trok zijn ruggegraat er zonder blikken of blozen uit en klapte 'm zo de pit in. Jochie was desondanks zeer enthousiast en niet bij de kast weg te slaan hehehe.
 
Asure":cg7ff00o said:
Anunaki":cg7ff00o said:
Ik heb lekker geslacht op de MK2 ook en een jochie fatalities laten doen
Refik trok zijn ruggegraat er zonder blikken of blozen uit en klapte 'm zo de pit in. Jochie was desondanks zeer enthousiast en niet bij de kast weg te slaan hehehe.

dat vond die kleine baas machtig mooi dat ie als beloning de pit in gesodemieterd werd :)
spikes, koppen, vuur - hij vond het een prachtige show.
 
Ja, dat was wel komisch om dat jochie zo vaak onthoofd en afgemaakt te zien worden en dan nog enthousiast zijn...hulde!
 
Ik ben blij dat ik het een keer meegemaakt heb. Mijn kids ook, al waren die ook veel in het museum zelf te vinden. :D

Verder vond ik de nintendo verzameling erg leuk. De beamers met al die consoles. Ubervet, om je gamekarakter op ware grootte te zien.
Al heb ik meer staan ouwehoeren met bekenden dan uberhaubt gegamed :mrgreen:


Zal nog zsm ff de foto's posten
 
Back
Top