What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

Erik, neem je dan ook die blauwe bannert mee die bij de cabs stond? Zouden we wel heel gaaf vinden.

Kicken! Ondanks de afstand vond mijn vriend het niet erg om vanuit de vakantieplek toch naar dit event op zaterdag te kunnen komen! Ik heb genoten van het event, en vooral van R-Type (Ik vraag me af of mijn score van 212,400 het nog heeft kunnen overleven op de 1ste plek)! Ook kicken dat ik nog met sommigen van jullie heb kunnen praten! Hopelijk kan dit op termijn nog een keer dunnetjes over worden gedaan!

Mark -~-

Die R-type is mijn board. Ik zal eens kijken wat voor score er op staat.

Maar jongens, willen jullie geloven dat ik nog steeds in een roes leef, dit was zo ongelofelijk geweldig. Mijn hersenpan borrelt over van gevoelens en herinneringen, maar ook van ideën voor de toekomst. Dit was zo, zo.. EPIC!!!!! :P

Godzijdank wordt er nog steeds veel over nagepraat, hier en op DLF, zodat ik nog steeds hartkloppingen krijg van vreugde als ik jullie commentaren lees en jullie foto's zie. Geweldig. En er verschijnen steeds meer Youtube filmpjes van het event! Het mag misschien allemaal een beetje soft klinken, maar als je hier met de rest van het Eurocade team al maanden mee bezig bent er er zo intens naar toe leeft, en het wordt dan zo groots, ja, dan gebeurt er toch wel wat met je. Hoe moet ik hier in godsnaam van afkicken? Ik weet het niet. :?:

Gelukkig zien we zaterdag het NGC team weer, tenminste een paar, en dan kunnen we nog eens lekker napraten. En dan op naar het Nozomi event op 30 november (nog 73 dagen na nu). :D

Grote kans dat het hele Eurocade team aanwezig is, toch, jongens?

ckong":3564vy81 said:
Die R-type is mijn board. Ik zal eens kijken wat voor score er op staat.

Maar jongens, willen jullie geloven dat ik nog steeds in een roes leef, dit was zo ongelofelijk geweldig. Mijn hersenpan borrelt over van gevoelens en herinneringen, maar ook van ideën voor de toekomst. Dit was zo, zo.. EPIC!!!!! :P

Godzijdank wordt er nog steeds veel over nagepraat, hier en op DLF, zodat ik nog steeds hartkloppingen krijg van vreugde als ik jullie commentaren lees en jullie foto's zie. Geweldig. En er verschijnen steeds meer Youtube filmpjes van het event! Het mag misschien allemaal een beetje soft klinken, maar als je hier met de rest van het Eurocade team al maanden mee bezig bent er er zo intens naar toe leeft, en het wordt dan zo groots, ja, dan gebeurt er toch wel wat met je. Hoe moet ik hier in godsnaam van afkicken? Ik weet het niet.
:?:

Gelukkig zien we zaterdag het NGC team weer, tenminste een paar, en dan kunnen we nog eens lekker napraten. En dan op naar het Nozomi event op 30 november (nog 73 dagen na nu). :D

Grote kans dat het hele Eurocade team aanwezig is, toch, jongens?

helemaal mee eens, het was echt ontiegelijk gaaf... ;)

Ik ben weer terug na 2 dagen offline te zijn geweest en mijn hoofd tolt nog steeds na van het afgelopen weekend. Wat een geweldige ervaring! We hadden toen we dit project starten als uitgangspunt om een grote groep mensen kennis te laten maken met onze hobby/passie en dat is zeker gelukt! Niet alleen hebben we ontzettend veel media aandacht gekregen maar beide dagen waren ook nog eens zeer goed bezocht! :)

Bij deze wil ik dan ook iedereen die op wat voor een manier heeft meegewerkt of het event heeft bezocht hartelijk bedanken: Team Eurocade, Nozomi, Retroludix, Magix Buttons, Shadaloo, Martijn Koch (aka Blanka), Ronald Reagan, Belike en alle andere vrijwilligers. THANKS GUYS!!

IMG_0024.jpg

IMG_0014.jpg

IMG_0010.jpg

IMG_0046.jpg

IMG_0168.jpg

IMG_0185.jpg

IMG_9991.jpg

IMG_0093.jpg

IMG_0099.jpg

IMG_0105.jpg

IMG_9944.jpg

IMG_0207.jpg

IMG_0331.jpg

graag gedaan, ja.. nogmaals: het was TOP!! door dit ben nu weer helemaal gek op arcade hallen, die boost had ik echt nodig :)

Het lijkt al weer zo lang geleden. :roll:

En om toch nog even terug te kunnen kijken en te genieten, zijn hier een paar video reviews:

:mrgreen: :mrgreen:

Ken volgens mij ben je het gewoon zelf! Op je verjaardag is je nieuwe alter ego geboren!!

De volgende video van Eurocade 2013 is in eigen beheer door BENG gemaakt, zeer professioneel en indringend. Een beauty, kort maar krachtig.

Back