A
Anonymous
Guest
Ik liep al jaren met het waanzinnige idee om een eigen gameroom te hebben waar ik alles in kwijt kon in plaats van op zolder, woonkamer etc.. Het is er nu eindelijk van gekomen! De schuur is leeg gehaald en de spullen hieruit zijn verhuisd naar de garage. De schuur is opgeknapt, geisoleerd, geverfd en voorzien van vloerbedekking. Ik ben waanzinnig trots op het eindresultaat en daarom heb ik mezelf ook maar gelijk een nieuwe waanzinnige cab kado gedaan....!! 8)
Hierbij presenteer ik jullie met gepaste trots BARNCADE !
Hier de PICS -Iphone kwaliteit-
Materialen

Schuur -oude stijl-

Schuur -oude stijl01-

WIP Gaatjes smeren

WIP

End Result -without games-

End Result -without games-

With Games

With Games

Mijn kado

End Result

Natuurlijk is er (gelukkig) nog meer plek voor cabs. Deze komen er ook nog wel, maar die zal nu wel weer even gaan duren ivm de financiele middelen. Maar ik ben al waanzinnig blij met deze set up! De Crazy Taxi is fantastisch en speelt heerlijk!
Hierbij presenteer ik jullie met gepaste trots BARNCADE !
Hier de PICS -Iphone kwaliteit-
Materialen

Schuur -oude stijl-

Schuur -oude stijl01-

WIP Gaatjes smeren

WIP

End Result -without games-

End Result -without games-

With Games

With Games

Mijn kado

End Result

Natuurlijk is er (gelukkig) nog meer plek voor cabs. Deze komen er ook nog wel, maar die zal nu wel weer even gaan duren ivm de financiele middelen. Maar ik ben al waanzinnig blij met deze set up! De Crazy Taxi is fantastisch en speelt heerlijk!







