What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

-Barncade- / Retrocade by Peet

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Ik liep al jaren met het waanzinnige idee om een eigen gameroom te hebben waar ik alles in kwijt kon in plaats van op zolder, woonkamer etc.. Het is er nu eindelijk van gekomen! De schuur is leeg gehaald en de spullen hieruit zijn verhuisd naar de garage. De schuur is opgeknapt, geisoleerd, geverfd en voorzien van vloerbedekking. Ik ben waanzinnig trots op het eindresultaat en daarom heb ik mezelf ook maar gelijk een nieuwe waanzinnige cab kado gedaan....!! 8)

Hierbij presenteer ik jullie met gepaste trots BARNCADE !

Hier de PICS -Iphone kwaliteit-

Materialen


Schuur -oude stijl-


Schuur -oude stijl01-


WIP Gaatjes smeren


WIP


End Result -without games-


End Result -without games-


With Games


With Games


Mijn kado


End Result


Natuurlijk is er (gelukkig) nog meer plek voor cabs. Deze komen er ook nog wel, maar die zal nu wel weer even gaan duren ivm de financiele middelen. Maar ik ben al waanzinnig blij met deze set up! De Crazy Taxi is fantastisch en speelt heerlijk!
 
Coole shit!

Tovert ff een gameroom uit de hoge hoed! Goed gedaan, man!
 
Netjes! Was gewoon halfsteens muurtje? Wat gebruik je voor verwarming etc?
 
ne0":1ge1cc8g said:
Netjes! Was gewoon halfsteens muurtje? Wat gebruik je voor verwarming etc?

Thanks! Nu heb ik natuurlijk geen verwarming nodig. De schuur is zeer goed geisoleerd, maar als de winter er aan komt ga ik waarschijnlijk met elektrische of oliekacheltje werken..moet nog ff oriënteren hierin. Eerst genieten :-)
 
Peet1979":m5z6ujvr said:
ne0":m5z6ujvr said:
Netjes! Was gewoon halfsteens muurtje? Wat gebruik je voor verwarming etc?

Thanks! Nu heb ik natuurlijk geen verwarming nodig. De schuur is zeer goed geisoleerd, maar als de winter er aan komt ga ik waarschijnlijk met elektrische of oliekacheltje werken..moet nog ff oriënteren hierin. Eerst genieten :-)

Tip: Installeer een split-level airco. Kun je in de zomer koelen, in de winter verwarmen. Ik heb er één op zolder hangen. Wat een zegening, dat ding.
 
Mooi hoor Peet!

Erg netjes gedaan en veel plezier ermee 8)
 
Cageman":3k6urjly said:
Peet1979":3k6urjly said:
ne0":3k6urjly said:
Netjes! Was gewoon halfsteens muurtje? Wat gebruik je voor verwarming etc?

Thanks! Nu heb ik natuurlijk geen verwarming nodig. De schuur is zeer goed geisoleerd, maar als de winter er aan komt ga ik waarschijnlijk met elektrische of oliekacheltje werken..moet nog ff oriënteren hierin. Eerst genieten :-)

Tip: Installeer een split-level airco. Kun je in de zomer koelen, in de winter verwarmen. Ik heb er één op zolder hangen. Wat een zegening, dat ding.

Zo'n ding verbruikt toch op zn zachtst gezegd achterlijk veel?
 
Nee hoor. Dat valt alles mee. Op vol vermogen ongeveer 1600 watt. Vergelijk dat maar eens met een elektrisch/oliekacheltje. Kom je al snel op 1800-2000 watt uit.

Je moet 'm ook niet de heel dag aanzetten ;-) heheheh.
 
Gewoon flink gamen dan krijg je het vanzelf wel warm 😉 (zal volgens mij best wel meevallen de kou)
 
Klinkt goed man, ik kan de foto´s helaas niet bekijken vanuit mijn vakantie adres. Maar de hamvraag is natuurlijk ..... wanneer ga je samen met de nozomi members de keet officieel inwijden?
 
ckong":304r8wpx said:
Klinkt goed man, ik kan de foto´s helaas niet bekijken vanuit mijn vakantie adres. Maar de hamvraag is natuurlijk ..... wanneer ga je samen met de nozomi members de keet officieel inwijden?

spijker op kop 8)
 
Beatmaster-P":3b8x8j97 said:
ckong":3b8x8j97 said:
Klinkt goed man, ik kan de foto´s helaas niet bekijken vanuit mijn vakantie adres. Maar de hamvraag is natuurlijk ..... wanneer ga je samen met de nozomi members de keet officieel inwijden?

spijker op kop 8)

Haha..zo groot is mijn schuur niet hoor! Maar ik zal weleens kijken of ik binnenkort wat kan doen? Misschien samen met iemand uit de omgeving (west-Brabant)..?
 
Vette shizzle man, zou ik eigenlijk ook wel ooit willen. Een leuk huis met in de achtertuin mijn eigen Barncade 8)
Geniet ervan man, nu nog een paar extra cabs en wij komen met het bier :twisted:
 
Is dit in halsteren, als ik het me goed herinner? Mooi man!
 
ruderudie":3mudcyhq said:
Is dit in halsteren, als ik het me goed herinner? Mooi man!

Hè Rudie, yep inderdaad "Barncade" is gelegen in het pitoreske Halsteren, verscholen tussen het groen met fluitende vogeltjes op de achtergrond! You gotta love it :-)

Vanmiddag m'n eerste high score in de taxi gezet: plaats 19.
 
--- UPDATE ---



De ingang naar Barncade



Hé, een klein game-stertje playing Final Fight



De totaalopstelling



Woody met 112 in 1 en Crazy Taxi



Aero met Cosmo Gang (topgame) en Ghostlop (topgame)



Picture says it all



Highscore



Twee neon lampen voor achtergrond verlichting
 
Back
Top