What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

-Barncade- / Retrocade by Peet

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Top! 8) Trouwens, Heb je een ander scherm in je Crazy Taxi gezet? Cosmo Gang staat goed in je Aero trouwens.

goatboy":1cbrkqya said:
Top! 8) Trouwens, Heb je een ander scherm in je Crazy Taxi gezet? Cosmo Gang staat goed in je Aero trouwens.

Bedankt Henk! Het scherm van de Crazy Taxi is gewoon hetzelfde. Misschien dat dit lijkt door de foto´s. De eerste set foto´s is met mijn Iphone gemaakt en de laatse set met een fototoestel. Cosmo Gang is nog steeds een favoriete game van mij. Ik speel de game nog zeer regelmatig. Hieronder een pic van mijn highscore:

Je hebt alleen de Aero City en de woody nog, niet? Was de Naomi een foute aankoop of zo? Je hebt em al na een week van de hand gedaan had ik begrepen. Heb je andere plannen met je Barncade? Questionzzz. :)

Hey Henk, ik heb afgelopen week mijn laptop kapot laten vallen en moest daarom een andere pc halen. Ik heb nu een desktop en een Ipad 2 gehaald van het geld wat de cabs hebben opgebracht. Jig had al langere tijd interesse in de CT en hij zou verder komen kijken naar de Aero echter viel zijn oog op de chopped Naomi. De Naomi was idd niet echt mijn ding en ik kon simpelweg het geld goed gebruiken.

De plannen met de Barncade, don't know? Ik heb nu idd nog 2 cabs en die staan er goed. Wellicht in de toekomst iets van een flipper erbij? In de koude winteravonden zoek je een koudere schuur ook wat minder snel op...maar ik ben tevreden hoor!

Zoals sommige wellicht weten ben ik voor een groot gedeelte van arcade afgestapt om vervolgens mezelf te storten op Retro en dan voornamelijk op Nintendo gebied. Mijn favoriete console is de NES en hierop ga ik mezelf voornamelijk toeleggen op het verzamelen van boxed NES games.

Ik heb vanmiddag een impressie-video gemaakt en op youtube gezet. De Retrocade is zeker nog lang niet af en er moet nog heel wat aan toegevoegd worden qua games. Dit is dan ook een work-in-progress video.

Cool! ^^

Hoop bekend spul :p Wordt daar beter gebruikt dan hier onder het stof op zolder ziek ik :mrgreen:

jiggymf":3nlnor42 said:
Cool! ^^

Hoop bekend spul :p Wordt daar beter gebruikt dan hier onder het stof op zolder ziek ik :mrgreen:

Hahaha...ja toch..is goed terecht gekomen zie je wel :D
Ik heb je ook nog even in de video genoemd zag je wel, hahaha!

Lol was me niet eens opgevallen ^^
Beste gamestoel evah!

Derrick":1ksclq8j said:
Heb je alleen vloerbedekking gedaan of ook vlonders?

Onder de vloerbedekking liggen groene isolatiematten.

was de vloerwaterpas? Ik zit met een soort gelijke situatie.. tegels in een garage.. alleen de vloer is echt schots en scheef.

Bij mij is de vloer gelukkig redelijk waterpas. Met die matten kun je wel iets of wat compenseren, maar niet al teveel anders merk je dat echt wel. Dan voel je overal putten en gaten etc.

Nieuwe fijne aanwinst. Vooral vanwege het mooie aankoopbedrag van 20 euro!

Back