A
Anonymous
Guest
laatste DC shmup?Dux:
zit nog in seal en ga de game vandaag even checken, soort r-type clone.ElPancho":1w3ugyfg said:Is het wat Marc, Dux?
Nou de game even gespeeld en moet zeggen dat m'n eerste indruk niet al te best was.almighty":vkr2wcie said:zit nog in seal en ga de game vandaag even checken, soort r-type clone.ElPancho":vkr2wcie said:Is het wat Marc, Dux?
Ben benieuwd,slechter als Last Hope kan het niet zijn haha.
Zeker weten Onno, hoewel ik meer in de avonduurtjes achter m'n cab zit.Echt veels te lekker weer om binnen te zitten.ElPancho":3vehk1hr said:Dat ziet er weer fruitig uit Marc.
Sama nog erbij en je komt de zomer wel door.
![]()
En wat scoor je nu op Galuda ?
ElPancho":iffn1mvr said:Ketsui next .... waar moet dat heen ..... :roll:
Wicked begint ie te worden, je collectie![]()
ElPancho":2fmdy5ia said:Ketsui next .... waar moet dat heen ..... :roll: