What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's 'New playground'

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
laatste DC shmup?Dux:
img3081s.jpg
 
ElPancho":1w3ugyfg said:
Is het wat Marc, Dux?
zit nog in seal en ga de game vandaag even checken, soort r-type clone.
Ben benieuwd :) ,slechter als Last Hope kan het niet zijn haha.
 
almighty":vkr2wcie said:
ElPancho":vkr2wcie said:
Is het wat Marc, Dux?
zit nog in seal en ga de game vandaag even checken, soort r-type clone.
Ben benieuwd :) ,slechter als Last Hope kan het niet zijn haha.
Nou de game even gespeeld en moet zeggen dat m'n eerste indruk niet al te best was.
Heeft wel veel weg van R-type alleen is deze game gebeamed door de troetelberen ofzo, wat zijn de kleuren fel.Op zich wel leuk maar het ergste van de game is toch wel de ongeloofelijke snelheid waar je mee te maken krijgt, omg :evil: wat is de game langzaam en je hebt het gevoel alsof je schip er totaal geen kracht meer voor heeft om verder te vliegen.
Had nog even een poging gedaan om met 1 leven de eerste missie uit te spelen zonder af te gaan en deze gefilmd, maar helaas niet gelukt.(ook niet zonder vloeken :oops: )
Mvg, Marc. :P
 
Ziet er allemaal wat 'plastic' uit; ik ben een R-Type fan, maar dit komt niet echt in de buurt..

Wat denk je? Mooi voor je collectie, of zit hier nog voldoende gameplay genot in om 'm af en toe nog eens op te pakken?
 
Zal hem vast nog eens spelen maar zal wel op 1 hand te tellen zijn.
Leuk voor de collectie en voor de prijs hoef je het ook niet te laten.
 
Dat ziet er weer fruitig uit Marc.
Sama nog erbij en je komt de zomer wel door.


:D

En wat scoor je nu op Galuda ?
 
ElPancho":3vehk1hr said:
Dat ziet er weer fruitig uit Marc.
Sama nog erbij en je komt de zomer wel door.


:D

En wat scoor je nu op Galuda ?
Zeker weten Onno, hoewel ik meer in de avonduurtjes achter m'n cab zit.Echt veels te lekker weer om binnen te zitten.
We kunnen wel eens onze score posten hehe, wat ik wel weet is dat ik vaak pas dood ga na 2'de boss of 3'de boss (eerste leven)
Espgaluda is echt 1 van de betere cave games en deze is echt zoveel beter als de ps2 port!
We kunnen wel eens kijken hoever we komen met 1 credit:)
 
Mooie aankoop Marc, ik heb die game ook en het is echt een topgame. Zul je veel plezier mee hebben.
 
Vette game Marc, ga je een boel lol van hebben, als je dat al niet hebt.


Ketsui next .... waar moet dat heen ..... :roll:

Wicked begint ie te worden, je collectie :D
 
Alweer een mega vette aanwinst, Gefeliciteerd! Volgende keer wel effe je scherm netjes bijstellen heh! ;)
 
ElPancho":iffn1mvr said:
Ketsui next .... waar moet dat heen ..... :roll:

Wicked begint ie te worden, je collectie :D

lees net op cnn dat de betty ford center een aparte ''cave clinic'' opent voor nederlandse verslaafden.

jullie zijn lekker bezig met zijn allen!

:roll:

vette shit hoor, petje af!
 
ElPancho":2fmdy5ia said:
Ketsui next .... waar moet dat heen ..... :roll:

Niet te letterlijk nemen, Marc die rollende oogjes, just kidding.

Ketsui is ook next bij mij, jeweettoch

:)
 
Soukyugurentai / Terra diver ST-V cart
img3567.jpg

Ik kende hem al van de 'Saturn' maar dit is het betere werk.
 
Mushihime Sama:
img3617g.jpg

Nog aardig wat pcb's binnen en pics volgen nog.
 
Back
Top