What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's 'New playground'

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
goatboy":2077m8y1 said:
Voeding probleem? Op mijn standaard Astro voeding loopt zelfs een Naomi board zonder lockups. Anyhoe, Veel plezier ermee.
Ja maar er zijn er 3 in omloop, en die ik erin had was erg klein.Daarna krijg je een iets grotere en dan die bakbeest die Erik ook in z'n cab heeft.

@ Erik; ja dat dacht ik ook al :)
 
... wist ik ... moet echt hulp zoeken nu ... als ik nu Cave hoor is het huh? wie waar hoeveel en wanneer .....







:?
 
Cave is inderdaad erg hot op dit moment. Waarom eigenlijk? Wat Cave voor heeft op andere ontwikkelaars is dat ze nog steeds met enige regelmaat nieuwe SHMUP's uitbrengen, maar vergeet niet dat er ook andere ontwikkelaars van prachtige SHMUP's zijn/waren zoals Raizing, Toaplan. Die hebben in mijn ogen minstens net zulke mooie games uitgebracht, en zijn veel betaalbaarder.

Wat niet wil zeggen dat ik vies ben van Cave. sterker, ik heb ook een aantal Cave games (Death Smiles, Espgaluda, Ibara), maar in mijn kratje staat ook Gunbird 2, Dragon Blaze, Truxton 2, Batsusgun, Battle Bakraid, R-Type en nog wat. Die SHMUP's speel ik minstens net zo graag als de Cave bullethell SHMUP's.
 
Goede opmerking Erik.

Zal gerust wat fanboyism inzitten (ik praat voor mezelf natuurlijk) verder de grote sprites, muziek, scoresystemen en art-direction.

Niet dat die ander games dat missen, maar toch ...
De enorme kick van een high score of 4 levels met 1 ship klaren (moet mijn 1ste Cave game nog 1-cc-en, maar Esp.Galuda staat op "breken")

Beetje ongrijpbaar dus, want ook niet Cave shmups voldoen hier goed aan.

Zelfde als met bier .... in Amstel zit ook hop, water en weet ik wat, toch drink je Hertogjes ;-)

Wil niet zeggen dat ik niks moet hebben van de concurrenten, in tegendeel.
 
Goed gesproken Erik! Ben zelf ook nog steeds op zoek naar shooters van voor de bullethell rage. Teveel om op te noemen eigenlijk. Heb al meerdere op het oog op YAJ. Ga maar weer eens op jacht. :)
 
Zijn zeker buiten cave genoeg andere goede shmups, en zal misschien in de toekomst daar ook naar kijken.
Maar als ik straks de mame pcb heb, dan hoef ik niet elke pcb shmup game orgineel.En ik ga ook het liefst voor vertical only.
 
goatboy":fmg1ixp0 said:
Goed gesproken Erik! Ben zelf ook nog steeds op zoek naar shooters van voor de bullethell rage. Teveel om op te noemen eigenlijk. Heb al meerdere op het oog op YAJ. Ga maar weer eens op jacht. :)

Good Hunting, ben daar zelf ook op oorlogspad, hopelijk komen we niet in elkaars vaarwater :lol:
 
pooyan":gxwxlo6y said:
goatboy":gxwxlo6y said:
Goed gesproken Erik! Ben zelf ook nog steeds op zoek naar shooters van voor de bullethell rage. Teveel om op te noemen eigenlijk. Heb al meerdere op het oog op YAJ. Ga maar weer eens op jacht. :)

Good Hunting, ben daar zelf ook op oorlogspad, hopelijk komen we niet in elkaars vaarwater :lol:
count me in... :roll:
 
laten we in ieder geval niet allemaal tegelijk in een biddingwar komen. Ben namelijk al meerdere malen door een andere SMJ user ge-outbid. :evil: Zonde van de centen toch?
 
Laatste aankoop en moet er nog wel even op wachten.
Nu Striker II nog scoren en dan is deze reeks voor mij compleet.
1056121070.jpg

1057753187.jpg

strikers1999.jpg

(orgineel)compleet met (copy artwork).
 
Mooie Game Marc. Wat is eigenlijk het verschil tussen Strikers 1999 en Strikers 1945 III, qua gameplay bedoel ik? De 1945 III is meestal een stuk goedkoper.
 
pooyan":vsxglxcr said:
Mooie Game Marc. Wat is eigenlijk het verschil tussen Strikers 1999 en Strikers 1945 III, qua gameplay bedoel ik? De 1945 III is meestal een stuk goedkoper.
Ik heb zelf ook lopen googelen maar kan niet meer vinden dan dat Strikers 1999 wat 'special futures' heeft.
 
wow echt een mooie collectie heb je almighty ..ik word gewoon geil van(in a good way heh)...Komen deze shooters niet uit op consoles? of is het alleen maar arcade? echt vet man :shock:
 
Laatste aankopen Yahoo, volgende week Esp.Ra.De en Espgaluda binnen en Mushihime sama net gewonnen.Nu nog een keertje DS en DoDonpachi DOJ scoren en dat is mijn cave collectie wel compleet.

Esp.Ra.De
esprade.jpg

Espgaluda
espgaluda.jpg

Mushihime Sama
mushihimesama.jpg

Hopen dat we niet in elkaars vaarwater zitten Erik.
 
Maku-san":1k6wryd6 said:
wow echt een mooie collectie heb je almighty ..ik word gewoon geil van(in a good way heh)...Komen deze shooters niet uit op consoles? of is het alleen maar arcade? echt vet man :shock:
thnx Maku-san :) , zijn genoeg games gepoort naar consoles hoor.
Maar mometeel wil ik me nu meer gaan bezig houden met arcade only.
 
Marc, ook mooie aanwinsten zeg. En toevallig allebei MushihimeSama op dezelfde dag! :D

Ik had 20.000 yen geboden op Esp.ra.de, wat ik eigenlijk al aan de hoge kant vond. Was dus ook mijn limiet, en de game is voor 23.500 yen weggegaan.

Maar er komt ongetwijfeld nog een kans. Ik heb nog ongeveer 30 dagen om die game te scoren in japan.

YAJ is inderdaad wel verslavend. Je vind er ook zoveel mooi spul, ook voor consoles en zo, posters, noem maar op. Bijvoorbeel 3 prachtige arcade krukjes voor omgerekend € 45.

Toch wel een mooie uitvinding, dat internet.
 
Back
Top