What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

----------

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Ben wel benieuwd naar die Oriental Legend 2! Kom m binnenkort wel es checken ;) Lekker ouderwetse sidescroller, altijd goed voor wat hersenloze fun.

wow.. vette shit.. ATTACK OF THE LUNAR LOONIES (space invaders) :mrgreen: mooie collectie Goatboy :D

Inderdaad, Akkanvader lijkt qua muziek, geluid en gfx erg op Parodius. Zeker een populair genre toendertijd in de jaren '90? De game is erg polished met super gameplay, een vette aanrader dus. Namco had ook zo'n soort game: 'Cosmo Gang The Video' en inmiddels al op Yahoo Gescored. :)

Vet die pgm2, had hem ook bij excom gezien en gelezen dat dit jaar wat nieuwe games zullen komen. Jammer dat ze de games volgens mij niet los verkopen, maar mooi systeem als de juiste games komen.

goatboy":2lawshls said:
Inderdaad, Akkanvader lijkt qua muziek, geluid en gfx erg op Parodius. Zeker een populair genre toendertijd in de jaren '90? De game is erg polished met super playability en een vette aanrader. Namco had ook zo'n soort game: 'Cosmo Gang The Video' en inmiddels al op Yahoo Gescored. :)

goed bezig man :) dat is ook een hele goede game, beetje galaga style (namco, DUH) ga zo door :mrgreen:

Hey Henk vind je die PGM games toch niet zo? Ik zag dat je ze bij AO te koop had. Toch maar inwisslelen voor vettere shit?
Ik heb ze op MAME nog niet gechecked, maar ziet er toch wel leuk uit, ik heb wel altijd het gevoel dat het net de plank misslaat, of zit ik ernaast?

zo die arkanoid cp van je is echt te cool. lekker blijven draaien en ook nog 2players, of speel je 2 players in je eentje ?

Tnx! Met 2P in je ééntje is deze game eigenlijk nog makkelijker weet je. Alleen schieten wordt een probleem. 😉

Kicken Henk, echt heel leuk lijkt me dat, dat BB.
Dibs als je ze ooit van de hand doet please.

Veel plezier er mee !

ziek!!! hoe krijg je het voor elkaar!!! :) bishi bashi heb ik een paar keer in azie gezien, het is ook weer zo'n knoppen RAM spel :P, maarre... DAMN, wat een hardcore ;)

Bedankt allemaal! Heb inderdaad al aardig wat panels hier liggen. Post al m'n panels wel een keer in een aparte topic maar wil er eerst nog een aantal bij hebben voordat ik dat doe. :D

HBBC is inderdaad een reaktiespel en het is de kunst de knoppen gewoon in te drukken i.p.v. te rammen. Wil natuurlijk niet m'n NAC een pak slaag geven. :)

goatboy":14ze3pjk said:
Bedankt allemaal! Heb inderdaad al aardig wat panels hier liggen. Post al m'n panels wel een keer in een aparte topic maar wil er eerst nog een aantal bij hebben voordat ik dat doe. :D

HBBC is inderdaad een reaktiespel en het is de kunst de knoppen gewoon in te drukken i.p.v. te rammen. Wil natuurlijk niet m'n NAC een pak slaag geven. :)

yeah, ik ben benieuwd wat je allemaal hebt :)

vertel mij wat, ik heb ook al wat ervaring met wat "reactie" (muziek) spellen.. kuch, pop'n music, kuch :mrgreen:
ik zou dat bishi bashi eens moeten proberen.. mischien is het wel zo hilarisch dat ik het ook wil hebben :P

Back