What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wii Uuuuuuuu!!!

Totaal geen irritatie gehad. Niet vanwege een nieuwe verliefdheid of whatever, het was al 2 weken bekend dat de laadtijden/updates lang duurde dus heb m'n tijd nuttig besteed ipv naar de laadbalk staren.

Daarnaast, voor Nintendo is dit een nieuwe ballgame en hebben niet de online/software-ervaring van bv. een Microsoft. Het is allemaal wel logisch te verklaren dus mijn inziens heeft het geen zin hierover te klagen.
 
Ik vind hem nog best prijzig voor EUR 400,- als je een beetje een complete setup wilt hebben! Voor mij persoonlijk zeg ik toch nee, "daar doet ik ik niks mee", maar van de reviews word ik wel blij. Geinige games, dat zeker. Ben benieuwd wat er nog volgt. Hoe lang gaat die accu van de gamepad nou mee?

Die reclame op tv met die nagesynchroniseerde gruwelijkheid is trouwens te erg voor woorden. Bah!
 
Nou, nieuwe ballgame. Een simpele menu-doorklik hoort geen minuut te duren. Dat is zeker wel belachelijk.
Maar ik ben er van overtuigt dat het allemaal wel goedkomt met firmware updates en verbeterde servers van Nintendo's kant hoor.

Digital":25v1zvlq said:
Daarnaast, voor Nintendo is dit een nieuwe ballgame en hebben niet de online/software-ervaring van bv. een Microsoft. Het is allemaal wel logisch te verklaren dus mijn inziens heeft het geen zin hierover te klagen.
 
www.mynintendonews.com is een goede site voor de laatste Wii U nieuwtjes. Zoals vandaag deze:

Nintendo today released a new system update for the Wii U. Remember to not unplug the system while its downloading or installing the update, as it may damage your Wii U. The update may take up to an hour to download, according to Nintendo, so be patient.

On its website, Nintendo says the latest Wii U update brings “Further improvements to overall system stability and other minor adjustments have been made to enhance the user experience.”

This entry was posted in Nintendo, Wii U and tagged news, Nintendo, system update, wii u on December 5, 2012 by alba.
 
Tis al uit. Ik wacht dit keer wel voor een prijs verlaging of slim versie. Ook dat alle bugs eruit zijn. Maar wel exiciting :-)
Kan niet wachten op de nieuwe zelda en mario galaxy


God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nieuwe update geinstalleerd en heb inmiddels een Nintendo ID aan kunnen maken en online diensten kunnen bekijken :)
Menu's reageren nu ook beter.
 
Allereerste keer dat ik hem aanzette(30-11) kreeg ik de bekende grote update. Daarna kon ik gelijk een NID aanmaken. Gisteravond was er een update van 30-45 minuten zoiets, deze schijnt zaken op de achtergrond te hebben aangepakt maar heb er nog niet echt iets van gemerkt.

Wel ben ik ZEER benieuwd naar Wii U panorama!
 
OK :) Ik hou wel van die veredelde "techdemos"... het is cool, maar niet meer dan dat (op dit moment).
 
DLX":2ofptjay said:
OK :) Ik hou wel van die veredelde "techdemos"... het is cool, maar niet meer dan dat (op dit moment).

Inderdaad :) Of het wat wordt moeten we allemaal nog maar zien 😉
 
Gister 6+ uur achter New Super Mario Bros. U gezeten. Beste 2D Mario game ooit! Compleet met VEEL extra geheime content zoals oa. dubbele uitgangen in levels.
 
Ik stond vrijdagmiddag in de Mediamarkt; Deluxe voor 322 ofzo en Mario 55.

Ik heb me in kunnen houden.... maar ik wil Mario :P
 
Neem sowieso een Premium pakket. Met de basic heb je weinig hardschijf-ruimte omdat de 1e updates al heel veel opslokt!
 
Ik snap, die voor 322 was met Nintendo Land & 32GB.... maar ik wacht wel nog even... tenminste als ik me in kan houden :)
 
Vind de Wii U erg tegenvallen tot nu toe..hij is slow as fuck in OS, loopt erg vaak vast en internet is meer wachten dan joy.

Assasins greed 3 is een grote zak met glitches en frame drops.
Dit spel is gewoon niet af of mijn Wii U is stuk, 3 keer vast gelopen, en hele vreemde gliches zoals mensen zonder hoofd en knipperende kleding enz, het gaat maar door.
Ok, het is 1st gen game op de Wii U maar Nintendo had toch wel wat beefier specs mogen hebben, als de ps4 en xbox uitkomen kunnen ze wel inpakken.

Ik houd em wel voor de Nintendo games..
 
Wel jammer van het weekend had ik nog in me handen
Ik dacht ik koop hem toch niet gedaan....
 
NaomiFreakster":33cbrknm said:
Vind de Wii U erg tegenvallen tot nu toe..hij is slow as fuck in OS, loopt erg vaak vast en internet is meer wachten dan joy.

Assasins greed 3 is een grote zak met glitches en frame drops.
Dit spel is gewoon niet af of mijn Wii U is stuk, 3 keer vast gelopen, en hele vreemde gliches zoals mensen zonder hoofd en knipperende kleding enz, het gaat maar door.
Ok, het is 1st gen game op de Wii U maar Nintendo had toch wel wat beefier specs mogen hebben, als de ps4 en xbox uitkomen kunnen ze wel inpakken.

Ik houd em wel voor de Nintendo games..
Dat heb ik niet gezien.. misschien toch maar mee terug..?
 
Back
Top