What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wii Uuuuuuuu!!!

Wel leuk allemaal maar ik wacht rustig voor een vette prijs droping en gb upgrade,€ 250 met 128 gb, dat is ideaal toch ;-ppp


God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
@ Dexx Hey nou ik je naam lees zie ik pas dat je er zaterdag niet was. Andere plannen? Misschien weer de volgende keer, altijd wel leuk als jij ff je neus laat zien ;) Cheers!
 
Psykick":2cg5w4xt said:
@ Dexx Hey nou ik je naam lees zie ik pas dat je er zaterdag niet was. Andere plannen? Misschien weer de volgende keer, altijd wel leuk als jij ff je neus laat zien ;) Cheers!

zeker, in de toekomst kom ik wel weer kijken ;) nog nieuwe games binnen behalve RIIIIIIDGE RACER? :)
 
Is het nu al over?

mu6fj.png
 
En... WiiU-ers hoe staat het met de Wii? Staat ie al stof te happen of zijn jullie er nog steeds blij mee?

Ik las dat het nu ook al mogelijk is om Wii Games te loaden via USB, dus wellicht dat er heel misschien dan toch een keer een WiiU voor mij aan zit te komen.

PS. Ik heb niks tegen de WiiU, maar vroeg het me gewoon af.
 
DLX":3pirpxsw said:
En... WiiU-ers hoe staat het met de Wii? Staat ie al stof te happen of zijn jullie er nog steeds blij mee?

Ik las dat het nu ook al mogelijk is om Wii Games te loaden via USB, dus wellicht dat er heel misschien dan toch een keer een WiiU voor mij aan zit te komen.

PS. Ik heb niks tegen de WiiU, maar vroeg het me gewoon af.

ik vind het nog wel leuk, vooral met z'n 2en of meer.. :)
 
Ok, mooi om te horen Dexx... maar wat speel je dan? Mario of Nintendo Land? Of toch iets anders?
 
DLX":1f3spiae said:
Ok, mooi om te horen Dexx... maar wat speel je dan? Mario of Nintendo Land? Of toch iets anders?

yep, speel ze alle 2 :) nintendo land is wel cool, heb wel veel lol met dat ding :)
 
Zombie U is al een beetje irritant/saai aan het worden, maar Mario blijft vet :)

Ook handig dat alle Wii games er gewoon goed op werken, kan er weer 1 console weg!
 
Speciaal gehaald voor NSMBU.

Valt zeker niet tegen, Mario in HD en dan die bekende klanken van de muziek, helemaal tof. Lichteffecten behoren zeker tot de beste die ik ooit gezien heb. Level design is prachtig, voelt bekend maar niet oud aan.

Game tablet vind ik echt een aanwinst, kan NSMB gewoon overal spelen op dezelfde verdieping dat heeft voor mij een ongelofelijke meerwaarde.

Nintendoland nog niet zo naar gekeken, maar weet zeker dat daar ook nog wel wat lol te halen valt.
 
Heb de Wii U sinds zaterdag in huis en ik moet eerlijk bekennen dat ik positief verrast ben, zeker na alle horror verhalen over de updates en het slome switches in het menu. Ik heb de witte basic pack, omdat de zwarte gamepad een nog grotere vingerafdruk magneet is, 8GB net zo weinig is als 32GB als je er echt wat mee gaat doen en ik totaal geen interesse heb in Nintendoland. Een witte Nintendo console is ook gewoon mooier imo. Een nadeel van een console als deze is dat ie niet helemaal af is. Het is een paard zonder zadel en gestreken haren, maar daarom nog niet minder mooi of sterk. Een voordeel is dat ie nooit af zal zijn, net zo min als een Xbox 360 of PS3. Minder sterk is dat bepaalde apps wel in het menu staan maar het nog niet doen (Lovefilm, TVii). Zet die er dan ook niet bij zou je zeggen.

Wat er wel op staat doet het m.i. prima. De laadtijden tussen de verschillende apps vind ik erg meevallen, had echt een Neo Geo CD doemscenario verwacht, maar alles snel genoeg om je er niet aan te ergeren.

YouTube werkt goed, Miiverse is geinig, de store voor zover gevuld ziet er goed uit, er is gewoon nu al best wat te doen en het beloofd veel voor de toekomst. De basis staat er in ieder geval.

De batterij van de tablet is snel leeg en er komt geen waarschuwing in beeld en (zoals bij een 360 of PS3 controller) je kunt niet zien hoeveel % er nog over is (of ik moet het echt gemist hebben) en dat is best irritant.

De belangrijkste reden waarom ik eigenlijk best blij ben met m'n Wii U is New Super Mario Bros. Wii U. Wat een waanzinnige game. Vernieuwend op plaatsen waar dat kan, gameplay wederom geperfectioneerd. Het enige nadeel is dat je 2 Wiimotes nodig hebt om 2 player mode te spelen en de tablet weinig toevoegt. Nog irritanter is dat je de game niet met de classic controller kunt spelen, echt onbegrijpelijk. Desalniettemin brengt het weer een lach op je gezicht en daar gaat het uiteindelijk om. Twijfelaars, gewoon kopen die hap.
 
Ken":3f662ylj said:
Heb de Wii U sinds zaterdag in huis en ik moet eerlijk bekennen dat ik positief verrast ben, zeker na alle horror verhalen over de updates en het slome switches in het menu. Ik heb de witte basic pack, omdat de zwarte gamepad een nog grotere vingerafdruk magneet is, 8GB net zo weinig is als 32GB als je er echt wat mee gaat doen en ik totaal geen interesse heb in Nintendoland. Een witte Nintendo console is ook gewoon mooier imo. Een nadeel van een console als deze is dat ie niet helemaal af is. Het is een paard zonder zadel en gestreken haren, maar daarom nog niet minder mooi of sterk. Een voordeel is dat ie nooit af zal zijn, net zo min als een Xbox 360 of PS3. Minder sterk is dat bepaalde apps wel in het menu staan maar het nog niet doen (Lovefilm, TVii). Zet die er dan ook niet bij zou je zeggen.

Wat er wel op staat doet het m.i. prima. De laadtijden tussen de verschillende apps vind ik erg meevallen, had echt een Neo Geo CD doemscenario verwacht, maar alles snel genoeg om je er niet aan te ergeren.

YouTube werkt goed, Miiverse is geinig, de store voor zover gevuld ziet er goed uit, er is gewoon nu al best wat te doen en het beloofd veel voor de toekomst. De basis staat er in ieder geval.

De batterij van de tablet is snel leeg en er komt geen waarschuwing in beeld en (zoals bij een 360 of PS3 controller) je kunt niet zien hoeveel % er nog over is (of ik moet het echt gemist hebben) en dat is best irritant.

De belangrijkste reden waarom ik eigenlijk best blij ben met m'n Wii U is New Super Mario Bros. Wii U. Wat een waanzinnige game. Vernieuwend op plaatsen waar dat kan, gameplay wederom geperfectioneerd. Het enige nadeel is dat je 2 Wiimotes nodig hebt om 2 player mode te spelen en de tablet weinig toevoegt. Nog irritanter is dat je de game niet met de classic controller kunt spelen, echt onbegrijpelijk. Desalniettemin brengt het weer een lach op je gezicht en daar gaat het uiteindelijk om. Twijfelaars, gewoon kopen die hap.

mooie mini review :mrgreen:

over de gamepad, er zit een lampje op die gaat eerst rood branden, DAARNA gaat ie knipperen, dan moet je snel zijn met de lader ;) of je bent de sjaak, en dan ga je DOOD met mario :P

heb je al een verzoek gedaan via miiverse?? je weet m'n Nintendo ID :)
en oja, KOPEN DIE HAP!
 
Back
Top