Da Dude":12qfxnk4 said:Me neo geo 64 heeft geen geluid, ik mis een kabel![]()
ruderudie":3dqiu14y said:Dodonpachi in de aero, in de nac zit een vaste opstelling met mvs, cps2 en 1000 in 1.
Moet ik iets voor je maken? Of is er al iets onderweg..?
Da Dude":vj9x2b1q said:Moet ik iets voor je maken? Of is er al iets onderweg..?
graag. Blijkbaar heb ik een rev 1 board, en daarbij moet je een audio kabel hebben. Als het duur wordt. Een rev 2 moederboard via MP is iets van 40,- euro.
top dat je het aanbied.