Misschien wel eens leuk om te kijken waar iedereen momenteel zijn voorkeur heeft liggen: wat heb je op dit moment in je cab(s) zitten?
Ik ben momenteel bezig met Mushihimesama op de Blast, en Border Down op de NAC 8)
Ik ben momenteel bezig met Mushihimesama op de Blast, en Border Down op de NAC 8)
