What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wat zit er op dit moment in je cab(s)?

cageman

Administrator
Staff member
Joined
May 27, 2009
Messages
5,044
Reaction score
0
Misschien wel eens leuk om te kijken waar iedereen momenteel zijn voorkeur heeft liggen: wat heb je op dit moment in je cab(s) zitten?

Ik ben momenteel bezig met Mushihimesama op de Blast, en Border Down op de NAC 8)
 
Soul Calibur III in men Naomi, zoals altijd :) en Soul Calibur in men Killer Instinct II.
Had nog een fototje op men telefoon.
img20110322192834.jpg
 
Blast - Espgaluda
NAC - Mushihimetama
Net City - Netboot
 
Neo SC19-4 - Metal Slug X, Blazing Star, Puzzle Bobble, Metal Slug 3
NAC - Puzzle bobble 3
Namco CL - Tekken 3
Konami KBM cab - 3rd Mix
 
In me NAC staat vooral Marvel vs Capcom aan.

Me neo geo 64 heeft geen geluid, ik mis een kabel :cry:
 
Da Dude":12qfxnk4 said:
Me neo geo 64 heeft geen geluid, ik mis een kabel :cry:

Moet ik iets voor je maken? Of is er al iets onderweg..?
 
Dodonpachi in de aero, in de nac zit een vaste opstelling met mvs, cps2 en 1000 in 1.
 
ruderudie":3dqiu14y said:
Dodonpachi in de aero, in de nac zit een vaste opstelling met mvs, cps2 en 1000 in 1.

Heb je in de NAC een manier om meerdere JAMMA bordjes aan te sluiten? Heb me daat eigenlijk nooit in verdiept..
 
in mijn Egret 2 Batsugun en in mijn NAC heb ik momenteel R-Type draaien. Maar de laatste dagen speel ik vooral Space Invaders '95 (Taito F3) op de woody die ik recent van Cageman heb gekocht, geweldige game met meeslepende muziek. Geen hardcore, daarom waarschijnlijk des te leuker.
 
Moet ik iets voor je maken? Of is er al iets onderweg..?

graag. Blijkbaar heb ik een rev 1 board, en daarbij moet je een audio kabel hebben. Als het duur wordt. Een rev 2 moederboard via MP is iets van 40,- euro.

top dat je het aanbied.
 
Da Dude":vj9x2b1q said:
Moet ik iets voor je maken? Of is er al iets onderweg..?

graag. Blijkbaar heb ik een rev 1 board, en daarbij moet je een audio kabel hebben. Als het duur wordt. Een rev 2 moederboard via MP is iets van 40,- euro.

top dat je het aanbied.

No problem. Ik zoek wel ff uit hoe zo'n kabeltje eruit ziet. Gaat geen 40 euri kosten, lijkt me ;-)
 
Sega Astro City: Espgaluda (Cave)
Sega Blast City: Dragon Blaze (Psikyo)
Sega Aero Table: Sol Divide (Psikyo)
Taito Egret 3: Tengai (Psikyo)
 
Nac : Super Street Fighter X
Egret 2 : Mametopia , waarop ik de laatste tijd veel Truxton 2 heb gespeeld, Toaplan classic.
 
in mijn royal video een 60 in 1 jamma en een 120 in 1 neo geo
vind het geluid van de neo geo veel minder de jamma games kleinken wel geweldig
zal vast mee te maken hebben dat de 1 jaren 80 is en de ander jaren 90
maar nieuwe speakers erin frommelen op korte termijn

speel in mijn royal video van de 60 in 1 jamme hoofdzakelijk pacman en donky kong
op mijn 2de kast tetris

lekker old skool dus
 
Back
Top