What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wat is je nieuwste aanwinst? Maar niet zomaar aanwinst....!

Status
Not open for further replies.
PlayStation3

Ridge Racer

Resistance

Koffie, heel veel koffie om wakker te blijven.
 
lol! veel plezier ermeee!

BTW : heb je in de rij moeten staan of ben je naar één van die winkels gegaan die een loterij deden?
 
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen, maar ik zal later even een verhaal maken op de frontpage en natuurlijk begin deze werkweek op Gamez.nl een uitgebreid verslag. Hou het even in de gaten.

Ik kan nu al wel zeggen dat ik er gewoon echt heel erg van onder de indruk ben. Menu's zijn handig, foto's overzetten van memory sticks en via usb gaat erg snel en RR7 en vooral Resistance zijn gewoon echt relaxte launch games.
 
Gisteren Capcom Design works binnen gekregen, via ebay 24 eurie met verzending, geloofde niet eens hoe goed die eruitziet echt helemaal nieuw :)

toch wel zwak voor game artbooks.
 
Here we go again!RR 7 ingeruild voor Resistance vandaag.
ps3.jpg
pssatdc.jpg
In de community store!
kof97.jpg
 
Das het leuke van in Japan zijn, je kunt echt modderveel games kopen voor een paar centen, alleen komt het probleem van kwantiteit over kwaliteit hierbij zeer snel om de hoek kijken...
 
DreamerNL":3ard4pd6 said:
Das het leuke van in Japan zijn, je kunt echt modderveel games kopen voor een paar centen, alleen komt het probleem van kwantiteit over kwaliteit hierbij zeer snel om de hoek kijken...

Ik zie anders genoeg kwaliteit in bovenstaande pics!
Ik heb zelf ook wat JPN Saturn stuff binnengekregen vandaag.

afbeelding088lt7.jpg


Incl. witte Saturn + 2 pads.
 
Nou om maar even met de deur in huis te vallen laat ik jullie even een kleine greep uit m'n collectie zien aangezien ik net nieuw ben op dit forum :lol:

De consoles die ik heb zijn vrijwel in mint staat en boxed.
dreamcasteu6.jpg

saturnnieuwkleinat3.jpg

En dit is een van m'n laaste aanwinsten en ben er erg blij mee.
necpcengineduomu2.jpg


Heb ook nog een boxed snes,n64,nes,megadrive en cube staan.
Net nog even Gradius voor de pc engine besteld bij Hit Japan :)
En met een beetje geluk volgende week in het bezit van een boxed Megadrive 2+Mega cd 2(jap)
 
Net bij RX Japanese Toys and Video Games(e-bay)double dragon op de pc engine gekocht,me so happy :D
pcedoubledragon2ig3.jpg
 
almighty":towyq8tp said:
Net bij RX Japanese Toys and Video Games(e-bay)double dragon op de pc engine gekocht,me so happy :D
pcedoubledragon2ig3.jpg

te gek man! die moet ik ook ooit nog eens hebben 8) DD2 is zeker een van de vetste beat em ups die er zijn...die kniestoot move is the best!
 
DreamerNL":2aughmft said:
almighty":2aughmft said:
Net bij RX Japanese Toys and Video Games(e-bay)double dragon op de pc engine gekocht,me so happy :D
pcedoubledragon2ig3.jpg

te gek man! die moet ik ook ooit nog eens hebben 8) DD2 is zeker een van de vetste beat em ups die er zijn...die kniestoot move is the best!
Klopt 😉
Hoe vaak ik die game wel niet gespeeld heb op de NES dat is echt ongeloofelijk,en dacht dat dat de beste uit de reeks was totdat ik filmpjes zag van de pc engine versie :)
Toen dacht ik meteen''die mot ik hebben 😉 ''Je kunt er nog een kopen DreamerNL,maar dat gaat je 90 euro kosten.(staat er nog eentje te koop op e-bay)
 
Zo net weer even wat gescoord op e-bay.
Ik had al een pal versie(megadrive type 1)en nu heb ik de megadrive 2(jap)+mega cd2(jap).
Meteen wat games erbij :D
segamegadrive2rb1.jpg

segamegacd2ep2.jpg


Zijn weer leuke aanwinsten en kan niet wachten om eens weer lekker ouderwets Night Trap te kunnen spelen 😉
 
1. Pro Evolution Soccer 6
2. Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King

Geen zeldzame games, maar toch zeker toppers voor de PS2 die mis staan in elke collectie :)
 
almighty":1keiigbr said:
Zo net weer even wat gescoord op e-bay.
Ik had al een pal versie(megadrive type 1)en nu heb ik de megadrive 2(jap)+mega cd2(jap).
Meteen wat games erbij :D
segamegadrive2rb1.jpg

segamegacd2ep2.jpg


Zijn weer leuke aanwinsten en kan niet wachten om eens weer lekker ouderwets Night Trap te kunnen spelen 😉

Nice, die veilingen van rklok toch?
Mag ik vragen voor hoeveel ze zijn geïndigd?
 
ManoRevolver":rls2jxcx said:
almighty":rls2jxcx said:
Zo net weer even wat gescoord op e-bay.
Ik had al een pal versie(megadrive type 1)en nu heb ik de megadrive 2(jap)+mega cd2(jap).
Meteen wat games erbij :D
segamegadrive2rb1.jpg

segamegacd2ep2.jpg


Zijn weer leuke aanwinsten en kan niet wachten om eens weer lekker ouderwets Night Trap te kunnen spelen 😉

Nice, die veilingen van rklok toch?
Mag ik vragen voor hoeveel ze zijn geïndigd?

Tuurlijk mag dat 😉

Heb de megadrive voor 42,49 euro.(startbod 39,95)
en de Mega cd2 voor 107,50.(startbod 79,99)

MegaCD2 was best in trek 😉
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top