DreamerNL":3ard4pd6 said:Das het leuke van in Japan zijn, je kunt echt modderveel games kopen voor een paar centen, alleen komt het probleem van kwantiteit over kwaliteit hierbij zeer snel om de hoek kijken...
almighty":towyq8tp said:Net bij RX Japanese Toys and Video Games(e-bay)double dragon op de pc engine gekocht,me so happy![]()
![]()
KloptDreamerNL":2aughmft said:almighty":2aughmft said:Net bij RX Japanese Toys and Video Games(e-bay)double dragon op de pc engine gekocht,me so happy![]()
![]()
te gek man! die moet ik ook ooit nog eens hebben 8) DD2 is zeker een van de vetste beat em ups die er zijn...die kniestoot move is the best!
almighty":1keiigbr said:Zo net weer even wat gescoord op e-bay.
Ik had al een pal versie(megadrive type 1)en nu heb ik de megadrive 2(jap)+mega cd2(jap).
Meteen wat games erbij![]()
![]()
![]()
Zijn weer leuke aanwinsten en kan niet wachten om eens weer lekker ouderwets Night Trap te kunnen spelen![]()
ManoRevolver":rls2jxcx said:almighty":rls2jxcx said:Zo net weer even wat gescoord op e-bay.
Ik had al een pal versie(megadrive type 1)en nu heb ik de megadrive 2(jap)+mega cd2(jap).
Meteen wat games erbij![]()
![]()
![]()
Zijn weer leuke aanwinsten en kan niet wachten om eens weer lekker ouderwets Night Trap te kunnen spelen![]()
Nice, die veilingen van rklok toch?
Mag ik vragen voor hoeveel ze zijn geïndigd?