What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Wat is je nieuwste aanwinst? Maar niet zomaar aanwinst....!

Status
Not open for further replies.
Vandaag gekocht :twisted:

pitpg1.jpg

Samsung PS-42Q7H 107 cm HD ready

Meteen even een van mijn favo DVDtjes opgezet; Apocalypse Now Redux

Alleen jammer dat mijn Xbox 360 nog kapot is en in Duitsland staat :lol:

Wong: Bruut eigenlijk hoeveel shmups er nu gewoon naar Europa komen. Ik zag laatst naast die van jouw ook nog Raiden 3, Samurai Aces, Homura, Gigawing, Gunbird collection en nog wat liggen. En ook fighters als Neowave, Spirits 5 etc. Die tengai bijvoorbeeld, dat is Sengoku Blade en die kostte me op de Saturn 60 ballen ;)

Een USA PS2 systeem is momenteel waardelozer eigenlijk, want daar komt niets van dit op uit.

R-Type":2mo6rt9i said:
Wong: Bruut eigenlijk hoeveel shmups er nu gewoon naar Europa komen. Ik zag laatst naast die van jouw ook nog Raiden 3, Samurai Aces, Homura, Gigawing, Gunbird collection en nog wat liggen. En ook fighters als Neowave, Spirits 5 etc. Die tengai bijvoorbeeld, dat is Sengoku Blade en die kostte me op de Saturn 60 ballen ;)

Een USA PS2 systeem is momenteel waardelozer eigenlijk, want daar komt niets van dit op uit.

Jups, alleen wel jammer dat vrijwel alle poorts merkbaar minder zijn dan de Japanse console poorts. Had Tengai en Double Shienryu (Steel Dragon EX) in plaats van mijn Raiden 3 pre-order, want die zou volgens Nedgame waarschijnlijk toch niet meer binnen komen. 3 dagen laten wordt het spel opeens uitgebracht... :(. Ook wel jammer is de vrij slechte verkrijgbaarheid en de richtprijs wordt vrijwel nergens aangehouden.

Inderdaad, dat shops zich niet aan de richtprijzen houden (mja, hoeft in principe ook niet natuurlijk) sucked wel.
Bij de ene kan een game 18 euro kosten, en bij de ander 38.

Maar Steel Dragon EX is al loeilang uit in de EU.

RoOd":1cccii2e said:
koop jij per doos in Ken :)

of zijn de games gewoon zo goedkoop

Als je weet waar je moet zoeken zijn de games zeker veel goedkoper, soms wel 10 keer zo goedkoop.

In het geval van deze games was het misschien soms wel 20 keer zo goedkoop, het is maar net of je weet waar je moet zijn inderdaad. En dan spaar je ook punten op je spaarkaart die je weer kan gebruiken etc. zie update main site voor verhaaltje. Stepping Selection en Sky Surfer, wat een kutgames maar weer eerste generatie ps2 titels dus altijd leuk om erbij te hebben.

Ken":3qbdqkh2 said:
Stepping Selection en Sky Surfer, wat een kutgames maar weer eerste generatie ps2 titels dus altijd leuk om erbij te hebben.

Vind Stepping Selection eigenlijk best wel een toffe game. Je hebt er behoorlijk wat meer skills voor nodig dan Dance Dance Revolution vind ik. Tracklist is helaas wel redelijk matig.

Status
Not open for further replies.
Back