What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Vrouwen en arcade

bij mij valt het nog mee met arcadekasten, heb alleen een originele MK1 kast in een aparte kamer staan en een collega had een mini arcade kast met 15 inch tft monitor voor mij gemaakt maar die moet ik nog een keer af gaan maken.

Bij mij is het erger met spullen van Mortal Kombat, ze vind het gelukkig geen probleem dat het ook in de woonkamer staat, alleen moet ik het wel een keer netjes gaan neerzetten en mn dubbele dingen weg doen
elke keer als ik een doos uitpak vind ik weer dingen waarvan ik vergeten was dat ik het had :)
 
Psykick":37hwrkvs said:
Nu heb ik het de hele tijd over man en vrouw relaties, maar ik weet dat er ook wat drieweg/lesbo/homo relaties zijn op het forum, maar dat overstijgt mijn inzicht over relaties, wellicht kunnen die vertellen hoe het er daar aan toe gaat :mrgreen: Ik kan me voorstellen dat de homo's het prima kunnen vinden met elkaar op gamegebied, tenzij de één natuurlijk een relnicht is :mrgreen:
Ik ben een relnicht en kan het prima vinden in de gamewereld. :mrgreen:
 
Abc123":1725l2xg said:
Psykick":1725l2xg said:
Nu heb ik het de hele tijd over man en vrouw relaties, maar ik weet dat er ook wat drieweg/lesbo/homo relaties zijn op het forum, maar dat overstijgt mijn inzicht over relaties, wellicht kunnen die vertellen hoe het er daar aan toe gaat :mrgreen: Ik kan me voorstellen dat de homo's het prima kunnen vinden met elkaar op gamegebied, tenzij de één natuurlijk een relnicht is :mrgreen:
Ik ben een relnicht en kan het prima vinden in de gamewereld. :mrgreen:

Je bedoelt gayheavymetalneger die op mannelijke mannen valt. Je kon het jezelf niet nog moeilijker maken? ;)
 
Ratson":zlc06f7s said:
Abc123":zlc06f7s said:
Psykick":zlc06f7s said:
Nu heb ik het de hele tijd over man en vrouw relaties, maar ik weet dat er ook wat drieweg/lesbo/homo relaties zijn op het forum, maar dat overstijgt mijn inzicht over relaties, wellicht kunnen die vertellen hoe het er daar aan toe gaat :mrgreen: Ik kan me voorstellen dat de homo's het prima kunnen vinden met elkaar op gamegebied, tenzij de één natuurlijk een relnicht is :mrgreen:
Ik ben een relnicht en kan het prima vinden in de gamewereld. :mrgreen:

Je bedoelt gayheavymetalneger die op mannelijke mannen valt. Je kon het jezelf niet nog moeilijker maken? ;)
Hooguit als hij ook nog een transsexueel zou zijn :)
 
Ratson":33mzwb4h said:
Abc123":33mzwb4h said:
Psykick":33mzwb4h said:
Nu heb ik het de hele tijd over man en vrouw relaties, maar ik weet dat er ook wat drieweg/lesbo/homo relaties zijn op het forum, maar dat overstijgt mijn inzicht over relaties, wellicht kunnen die vertellen hoe het er daar aan toe gaat :mrgreen: Ik kan me voorstellen dat de homo's het prima kunnen vinden met elkaar op gamegebied, tenzij de één natuurlijk een relnicht is :mrgreen:
Ik ben een relnicht en kan het prima vinden in de gamewereld. :mrgreen:

Je bedoelt gayheavymetalneger die op mannelijke mannen valt. Je kon het jezelf niet nog moeilijker maken? ;)
:mrgreen:
 
Cageman":1odu3gsh said:
Ratson":1odu3gsh said:
Abc123":1odu3gsh said:
Ik ben een relnicht en kan het prima vinden in de gamewereld. :mrgreen:

Je bedoelt gayheavymetalneger die op mannelijke mannen valt. Je kon het jezelf niet nog moeilijker maken? ;)
Hooguit als hij ook nog een transsexueel zou zijn :)
Dan zou ik een mooie vrouw zijn zeg. 8)
 
Ratson":3ghtk1al said:
Abc123":3ghtk1al said:
Dan zou ik een mooie vrouw zijn zeg. 8)

Gelukkig zijn smaken verschillend, lekker wijf ;)
:mrgreen:

Psykick":3ghtk1al said:
Natuurlijk moet, net zoals alles in het leven, in balans zijn en moet je het natuurlijk ook niet te gek maken. Echter vind ik dus wel dat een relatie met je partner te allen tijde gebaseerd moet zijn op liefde, maar vooral respect, want zonder respect voor je partner kan er ook geen echt liefde voor diegene zijn.

Daarom vind ik ook echt dat als iemand wordt gedomineerd door de ander of wordt geremd in het leven dat ze eigenlijk zouden willen leiden, zich heel goed moeten afvragen of ze wel met elkaar een relatie moeten hebben.
Goed gesproken!
 
Abc123":nnjh3w7z said:
Ratson":nnjh3w7z said:
Abc123":nnjh3w7z said:
Dan zou ik een mooie vrouw zijn zeg. 8)

Gelukkig zijn smaken verschillend, lekker wijf ;)
:mrgreen:

Psykick":nnjh3w7z said:
Natuurlijk moet, net zoals alles in het leven, in balans zijn en moet je het natuurlijk ook niet te gek maken. Echter vind ik dus wel dat een relatie met je partner te allen tijde gebaseerd moet zijn op liefde, maar vooral respect, want zonder respect voor je partner kan er ook geen echt liefde voor diegene zijn.

Daarom vind ik ook echt dat als iemand wordt gedomineerd door de ander of wordt geremd in het leven dat ze eigenlijk zouden willen leiden, zich heel goed moeten afvragen of ze wel met elkaar een relatie moeten hebben.
Goed gesproken!

Thnx!
 
Back
Top