Ik ben een relnicht en kan het prima vinden in de gamewereld. :mrgreen:Psykick":37hwrkvs said:Nu heb ik het de hele tijd over man en vrouw relaties, maar ik weet dat er ook wat drieweg/lesbo/homo relaties zijn op het forum, maar dat overstijgt mijn inzicht over relaties, wellicht kunnen die vertellen hoe het er daar aan toe gaat :mrgreen: Ik kan me voorstellen dat de homo's het prima kunnen vinden met elkaar op gamegebied, tenzij de één natuurlijk een relnicht is :mrgreen:
Abc123":1725l2xg said:Ik ben een relnicht en kan het prima vinden in de gamewereld. :mrgreen:Psykick":1725l2xg said:Nu heb ik het de hele tijd over man en vrouw relaties, maar ik weet dat er ook wat drieweg/lesbo/homo relaties zijn op het forum, maar dat overstijgt mijn inzicht over relaties, wellicht kunnen die vertellen hoe het er daar aan toe gaat :mrgreen: Ik kan me voorstellen dat de homo's het prima kunnen vinden met elkaar op gamegebied, tenzij de één natuurlijk een relnicht is :mrgreen:
Hooguit als hij ook nog een transsexueel zou zijnRatson":zlc06f7s said:Abc123":zlc06f7s said:Ik ben een relnicht en kan het prima vinden in de gamewereld. :mrgreen:Psykick":zlc06f7s said:Nu heb ik het de hele tijd over man en vrouw relaties, maar ik weet dat er ook wat drieweg/lesbo/homo relaties zijn op het forum, maar dat overstijgt mijn inzicht over relaties, wellicht kunnen die vertellen hoe het er daar aan toe gaat :mrgreen: Ik kan me voorstellen dat de homo's het prima kunnen vinden met elkaar op gamegebied, tenzij de één natuurlijk een relnicht is :mrgreen:
Je bedoelt gayheavymetalneger die op mannelijke mannen valt. Je kon het jezelf niet nog moeilijker maken?![]()
:mrgreen:Ratson":33mzwb4h said:Abc123":33mzwb4h said:Ik ben een relnicht en kan het prima vinden in de gamewereld. :mrgreen:Psykick":33mzwb4h said:Nu heb ik het de hele tijd over man en vrouw relaties, maar ik weet dat er ook wat drieweg/lesbo/homo relaties zijn op het forum, maar dat overstijgt mijn inzicht over relaties, wellicht kunnen die vertellen hoe het er daar aan toe gaat :mrgreen: Ik kan me voorstellen dat de homo's het prima kunnen vinden met elkaar op gamegebied, tenzij de één natuurlijk een relnicht is :mrgreen:
Je bedoelt gayheavymetalneger die op mannelijke mannen valt. Je kon het jezelf niet nog moeilijker maken?![]()
Dan zou ik een mooie vrouw zijn zeg. 8)Cageman":1odu3gsh said:Hooguit als hij ook nog een transsexueel zou zijnRatson":1odu3gsh said:Abc123":1odu3gsh said:Ik ben een relnicht en kan het prima vinden in de gamewereld. :mrgreen:
![]()
Abc123":jxfizn86 said:Dan zou ik een mooie vrouw zijn zeg. 8)
:mrgreen:Ratson":3ghtk1al said:Abc123":3ghtk1al said:Dan zou ik een mooie vrouw zijn zeg. 8)
Gelukkig zijn smaken verschillend, lekker wijf![]()
Goed gesproken!Psykick":3ghtk1al said:Natuurlijk moet, net zoals alles in het leven, in balans zijn en moet je het natuurlijk ook niet te gek maken. Echter vind ik dus wel dat een relatie met je partner te allen tijde gebaseerd moet zijn op liefde, maar vooral respect, want zonder respect voor je partner kan er ook geen echt liefde voor diegene zijn.
Daarom vind ik ook echt dat als iemand wordt gedomineerd door de ander of wordt geremd in het leven dat ze eigenlijk zouden willen leiden, zich heel goed moeten afvragen of ze wel met elkaar een relatie moeten hebben.
Abc123":nnjh3w7z said::mrgreen:Ratson":nnjh3w7z said:Abc123":nnjh3w7z said:Dan zou ik een mooie vrouw zijn zeg. 8)
Gelukkig zijn smaken verschillend, lekker wijf![]()
Goed gesproken!Psykick":nnjh3w7z said:Natuurlijk moet, net zoals alles in het leven, in balans zijn en moet je het natuurlijk ook niet te gek maken. Echter vind ik dus wel dat een relatie met je partner te allen tijde gebaseerd moet zijn op liefde, maar vooral respect, want zonder respect voor je partner kan er ook geen echt liefde voor diegene zijn.
Daarom vind ik ook echt dat als iemand wordt gedomineerd door de ander of wordt geremd in het leven dat ze eigenlijk zouden willen leiden, zich heel goed moeten afvragen of ze wel met elkaar een relatie moeten hebben.
Voor mij zul je altijd speciaal zijn <3Ratson":28sa6su1 said:En ik maar denken dat ik 'speciaal' was, lol.