A
Anonymous
Guest
Dit topic is er om games waarvan jij vind dat ze te weinig waardering krijgen of heeft gekregen, eens goede aandacht te geven.
Welke games vind jij underrated en waarom?
Zelf zal ik met een aantal beginnen:
-Burning Rangers; ik vind het concept fantastisch, de game probeerde echt iets nieuws. Firefighten was nooit zo fun. Geen verkooptopper, en pittige reviews.
-D2; Heb ik zelf intens van genoten, het is extreem ranzig en het heeft een diep en vaag plot. Warp durfde ook gewoon frontal nudity etc te showen in een game. Slechte pers aandacht.
-Virtual On: Oratorio Tangram; Een geweldige mecha game, toch veel beter dan die rommel als armored core? Is nooit echt doorgebroken.
-Zombie Revenge; vind ik zelf dé beste SoR style beat em up op de DC. Lekker slechte voiceacting, moeilijk uit te spelen, en uitgebreide controls met een pittige learning curve. Slagged on gamesites.
Welke games vind jij underrated en waarom?
Zelf zal ik met een aantal beginnen:
-Burning Rangers; ik vind het concept fantastisch, de game probeerde echt iets nieuws. Firefighten was nooit zo fun. Geen verkooptopper, en pittige reviews.
-D2; Heb ik zelf intens van genoten, het is extreem ranzig en het heeft een diep en vaag plot. Warp durfde ook gewoon frontal nudity etc te showen in een game. Slechte pers aandacht.
-Virtual On: Oratorio Tangram; Een geweldige mecha game, toch veel beter dan die rommel als armored core? Is nooit echt doorgebroken.
-Zombie Revenge; vind ik zelf dé beste SoR style beat em up op de DC. Lekker slechte voiceacting, moeilijk uit te spelen, en uitgebreide controls met een pittige learning curve. Slagged on gamesites.