What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Trouble in paradise *part trois*!!

Jammer dit soort gezemel. Bewijst wel weer dat de Britten inderdaad veel beter zijn in het maken van soaps. Wat een onvolwassen gezeik!

Hoop inderdaad dit soort dallen hier nooit tegen te komen.
 
Zo te zien is de topic verwijderd, misschien maar beter ook.

Stelletje zeikwijven.
 
Was zeker dat gezeur van die poolchamp? Die zou een account op neo-geo.com moeten nemen inderdaad, helaas kan ik het meestal niet laten om mn kop te houden maar sjeez doe normaal denk ik dan, ik zit er voor de games niet drama. Gelukkig valt dat hier over het algemeen goed mee idd.
 
ne0":27b9jhjd said:
Was zeker dat gezeur van die poolchamp? Die zou een account op neo-geo.com moeten nemen inderdaad, helaas kan ik het meestal niet laten om mn kop te houden maar sjeez doe normaal denk ik dan, ik zit er voor de games niet drama. Gelukkig valt dat hier over het algemeen goed mee idd.

Yup, Heb helaas ook nog alles kunnen lezen. Er werd ook wel heel laag en hard op gereageerd door een moderator. Dat was helemaal het trieste. Done and dusted.
 
goatboy":215cq023 said:
ne0":215cq023 said:
Was zeker dat gezeur van die poolchamp? Die zou een account op neo-geo.com moeten nemen inderdaad, helaas kan ik het meestal niet laten om mn kop te houden maar sjeez doe normaal denk ik dan, ik zit er voor de games niet drama. Gelukkig valt dat hier over het algemeen goed mee idd.

Yup, Heb helaas ook nog alles kunnen lezen. Er werd ook wel heel laag en hard op gereageerd door een moderator. Dat was helemaal het trieste. Done and dusted.

Wat is er mis met neo-geo.com?i
Ik ben daar dagelijks te vinden en vind het tenminste een site waar het ook nog wel eens over iets anders gaat net als hier.De mensen zijn hier wel wat relaxter
 
Er is ook niks mis met neo-geo.com, maar die site staat nu eenmaal bij veel mensen bekend vanwege alle drama en hier en daar wat geflame. Vandaar dat ik zeg dat ie zich daar uit kan leven. Ik heb daar zelf ook een account trouwens maar ik lurk meer dan ik er post.
 
Wij nederlanders zijn gewoon relaxed 8)
 
Waar ging het over dan? Nozomi is echt het meest relaxte forum around, al vind ik het heerlijk om op neo-geo.com af en toe wat van die gasten te jennen die denken dat ze zgn. "Big Tymers" zijn omdat ze 10.000 posts hebben, maar eigenlijk de meest trieste mannetjes op het forum zijn, juist omdat ze 10.000 posts hebben.
 
Sommige van de zogenaamde bigtymers zijn wel oke,maar je hebt wel gelijk.Kernow is trouwens wel een relaxte gozer irl op het ice ontmoet.
En ik moet toegeven dat ik Nozomi echt een hele relaxte site vind met het soort members wat me wel aanspreekt.NG en hier zijn de enige 2 forums waar ik vaak te vinden ben.Op andere maar zelden
 
Same here!

Nozomi is een heerlijk rustig forum met weinig fighting doggies around. Is natuurlijk lekker Hollands maar soms mag er ook wel wat meer pit inzitten en daarvoor ga je dan naar NG.com :twisted: bite me! Als de neuzen altijd dezelfde kant uit wijzen is t ook nie goed.

Bigtimer ben je pas als je het begin hebt meegenaakt en niet als je een stoere post doet terwijl je eigenlijk een penisverlenging nodig hebt en een kunstgebit draagt...

L'onore a bella Nozomi (mn Japans is toch minder)
 
Je kon het ook niet laten om te posten zo te zien :) Ik heb het maar opgegeven, die kerel is gewoon een enorme drama queen, maakt toch niks uit wat je er tegen zegt.
 
Klopt, ik moest het even kwijt.
 
Ken":3h8wqi0e said:
Klopt, ik moest het even kwijt.

Heb 84 posts gelezen, maar er was er maar eentje die er positief uitsprong. Goed verwoord Ken.

Verder is het natuurlijk een trieste bedoening met alleen maar verliezers. Hopelijk heeft dit geen nare gevolgen voor IC 10.
 
Threads deleten, posts deleten, threads locken.
Daarom krijg je dit gezeik.
Ik denk dat iedereen dat ziet.
Als je een issue hebt met iemand, dan spreek je die persoon erop aan en geef je een waarschuwing. Als een thread over porno ofzo gaat dan lock je 'm.
Ik zit er altijd mee als gasten geflesjt worden en er niets aan gedaan wordt omdat men liever geen drama heeft. Dat betekent dat er dus keer op keer meer en meer mensen genaaid gaan worden. Als gasten issues hebben laat ze het dan uitvechten, no big deal toch? Lees het dan niet als het stoort. Als je geblokeert wordt terwijjl je genaait bent, ja, dan kan je doordraaien, dan wordt je gek gemaakt. Dat is ook wat hier speelt.

En mooie woorden Ken.
 
pooyan":2e9rpgbo said:
Ken":2e9rpgbo said:
Klopt, ik moest het even kwijt.

Heb 84 posts gelezen, maar er was er maar eentje die er positief uitsprong. Goed verwoord Ken.

Verder is het natuurlijk een trieste bedoening met alleen maar verliezers. Hopelijk heeft dit geen nare gevolgen voor IC 10.

Vraag me af hoe ze dat dan willen doen. Cab-order was grant zn feestje en die gaat dat niet meer doen, en gezien het aantal mensen dat die andere dude tegen zich in het harnas gejaagd heeft zie ik er weinig van komen. Maar wie weet. Zou ook niet weten hoe je anders zoveel cabs bij elkaar krijgt zonder cab-order.
 
Vraag me af hoe ze dat dan willen doen. Cab-order was grant zn feestje en die gaat dat niet meer doen, en gezien het aantal mensen dat die andere dude tegen zich in het harnas gejaagd heeft zie ik er weinig van komen. Maar wie weet. Zou ook niet weten hoe je anders zoveel cabs bij elkaar krijgt zonder cab-order.

hmmm ik voel een uitdaging.. :)... met z'n alleen komen we een heel eind volgens mij!! :)
 
Back
Top