Ken
High Score Hunter
- Joined
- Aug 10, 2005
- Messages
- 4,799
- Reaction score
- 0
http://forum.arcadeotaku.com/viewtopic. ... 2&start=15
Gezellig, als het er hier ooit zo aan toegaat....
Gezellig, als het er hier ooit zo aan toegaat....
ne0":27b9jhjd said:Was zeker dat gezeur van die poolchamp? Die zou een account op neo-geo.com moeten nemen inderdaad, helaas kan ik het meestal niet laten om mn kop te houden maar sjeez doe normaal denk ik dan, ik zit er voor de games niet drama. Gelukkig valt dat hier over het algemeen goed mee idd.
goatboy":215cq023 said:ne0":215cq023 said:Was zeker dat gezeur van die poolchamp? Die zou een account op neo-geo.com moeten nemen inderdaad, helaas kan ik het meestal niet laten om mn kop te houden maar sjeez doe normaal denk ik dan, ik zit er voor de games niet drama. Gelukkig valt dat hier over het algemeen goed mee idd.
Yup, Heb helaas ook nog alles kunnen lezen. Er werd ook wel heel laag en hard op gereageerd door een moderator. Dat was helemaal het trieste. Done and dusted.
Ken":3h8wqi0e said:Klopt, ik moest het even kwijt.
pooyan":2e9rpgbo said:Ken":2e9rpgbo said:Klopt, ik moest het even kwijt.
Heb 84 posts gelezen, maar er was er maar eentje die er positief uitsprong. Goed verwoord Ken.
Verder is het natuurlijk een trieste bedoening met alleen maar verliezers. Hopelijk heeft dit geen nare gevolgen voor IC 10.
Vraag me af hoe ze dat dan willen doen. Cab-order was grant zn feestje en die gaat dat niet meer doen, en gezien het aantal mensen dat die andere dude tegen zich in het harnas gejaagd heeft zie ik er weinig van komen. Maar wie weet. Zou ook niet weten hoe je anders zoveel cabs bij elkaar krijgt zonder cab-order.