paragonbelial
Cabinet Dweller
Even een vraagje over de TL verlichting in de Astro City.
De buis zelf heb ik inmiddels (makkelijk' kunnen vervangen en ik heb nu weer een prachtig verlichte kast.
Maar ik vroeg me af of de starter ook ergens verkrijgbaar is hier in Nederland? Ik heb even wat gezocht, maar kan nergens zo'n schroef-fitting vinden. Of kan ik eenvoudigweg een "normale" starter hiervoor in de plaats monteren?
De buis zelf heb ik inmiddels (makkelijk' kunnen vervangen en ik heb nu weer een prachtig verlichte kast.
Maar ik vroeg me af of de starter ook ergens verkrijgbaar is hier in Nederland? Ik heb even wat gezocht, maar kan nergens zo'n schroef-fitting vinden. Of kan ik eenvoudigweg een "normale" starter hiervoor in de plaats monteren?