What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TL starter Astro City

paragonbelial

Cabinet Dweller
Even een vraagje over de TL verlichting in de Astro City.
De buis zelf heb ik inmiddels (makkelijk' kunnen vervangen en ik heb nu weer een prachtig verlichte kast.
Maar ik vroeg me af of de starter ook ergens verkrijgbaar is hier in Nederland? Ik heb even wat gezocht, maar kan nergens zo'n schroef-fitting vinden. Of kan ik eenvoudigweg een "normale" starter hiervoor in de plaats monteren?
 
Ik ben wat onderdelen bij STV aan t bestellen, moet ik wat mee laten komen?
 
jiggymf":cicggn4x said:
Ik ben wat onderdelen bij STV aan t bestellen, moet ik wat mee laten komen?

Ben nog in de markt voor een CP, evt. Kan ik ergens een overzicht zien van het assortiment van STV?
In ieder geval zo'n starter zou wel handig zijn als backup voor in de toekomst! :)
 
paragonbelial":hwq4l42n said:
In ieder geval zo'n starter zou wel handig zijn als backup voor in de toekomst! :)

Zo'n nieuwe Astro, Net City, Blast City bulb starter (FG1E 10-30w) heb ik ook nog wel voor je mocht je die ooit eens nodig hebben.
 
goatboy":3s6pwdcf said:
Zo'n nieuwe Astro, Net City, Blast City bulb starter (FG1E 10-30w) heb ik ook nog wel voor je mocht je die ooit eens nodig hebben.

Geweldig, top! Vooralsnog doet 'ie het prima. Zal het onthouden, bedankt!
 
Back
Top