What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK: Race cab

Status
Not open for further replies.

cageman

Administrator
Staff member
Joined
May 27, 2009
Messages
5,044
Reaction score
0
We (ik en Psykick) hebben besloten deze prachtige cab te verkopen: een Outrun 2 SP in een JVS Driving cab (Nascar Arcade kast)

De kast is 100% functioneel, alleen het artwork zit er nog niet op (art is NOS, voor zover we weten. We twijfelen over de seat art).

Het artwork is er bewust los bij geleverd zodat de koper de keuze heeft de cab geel te laten, of in een andere kleur te spuiten. Wij kunnen het artwork ook op deze cab plakken voor je als je dat liever hebt. We halen alle Nascar art er dan natuurlijk eerst af.

Verder is de kast helemaal in orde. Even wat info:
  • Standaard Model 3 dash is vervangen door een Ferrari 355 dashboard met de paddle shifter
  • Inclusief Chihiro Type 3, GDROM Player en originele Outrun 2 SP + PIC
  • MIDI Servo Motor Drive Board (838-14174) is geinstalleerd (anders heb je geen force feedback)
  • Knoppen vervangen door panel met Start en view change buttons
  • Voor en achter speakers (four channel amp uit de Nascar zit er nog steeds in)
  • WAANZINNIGE 31khz burn free CRT met hele goede convergence, scherp plaatje en goede geometry
  • inclusief ongebruikte OR2 side art (L & R) en ongebruikte OR2 seat art
  • Alle plastics intact, geen sigarette burns op het CP of op de monitor bezel

Prijs is 1150 euro. Kom gerust kijken en testrijden als je deze cab op je wensenlijst hebt staan.

Pics:
WP_20140516_016_zpscdd9a783.jpg
WP_20140516_011_zps5883d5b7.jpg
WP_20140516_003_zps82bcc910.jpg
WP_20140516_001_zps3a73d00a.jpg
WP_20140516_002_zps9274af35.jpg
WP_20140516_006_zps73699078.jpg
WP_20140516_021_zpsb6d881fa.jpg
WP_20140516_018_zpscb24c8d7.jpg
scherm_zps74faa885.jpg
 
Post aangepast met wat meer details over de shifter en het artwork!
 
Ja mensen,

this is the one he, als je ooit een cab zoekt welke nagenoeg alle Sega racegames aankan,
this is it!
 
Ongelovelijk dat dit er nog staat!!!

nog een jaar geleden had men elkaar hiervoor omgelegd gewoon..
 
Inderdaad :), hoewel ik op andere fora ook lees dat de verkoop van cabs wat langzamer lijkt te gaan. Ligt er nu sterk aan wat je verkoopt denk ik.

Intussen is trouwens de paddle shifter gerepareerd; hij shakelt nu als een droom..! Openingspost aangepast en dank voor de bump ;)
 
Bump!!

Ok mensen, deze cab is nog steeds te koop. Om het aantrekkelijker te maken: De 'kale cab' mag je meenemen voor 650 euro. Dat is dus de cab zónder art, chihiro, game of driveboard.

Dat lijkt mij een buitenkansje voor de mensen die een fantastische JVS racekast zoeken waar je een Naomi, Chihiro, Lindbergh of Ringedge in wilt zetten.
 
pfff, dit is precies wat ik zoek...... Outrun 2

maar ik heb net een echte auto gekocht, #$^$&
 
Anunaki":2y5rjs4r said:
pfff, dit is precies wat ik zoek...... Outrun 2

maar ik heb net een echte auto gekocht, #$^$&

Je hoeft alleen maar je MK2 te verkopen :mrgreen:
 
Wat zijn de afmetingen van dat ding ?
Oftewel past die wel door een normale voordeur ?
En hoe zwaar is het ?
 
Hij kan dusdanig uit elkaar dat hij in elk huis zou moeten passen tenzij je in Madurodam woont.
 
Psykick":3sq2chfa said:
Anunaki":3sq2chfa said:
pfff, dit is precies wat ik zoek...... Outrun 2

maar ik heb net een echte auto gekocht, #$^$&

Je hoeft alleen maar je MK2 te verkopen :mrgreen:

Hahahaha ja doe het Anunaki! Ouwe zweetsok!
 
En anders kan je je nieuwe auto altijd nog inruilen voor een digitale versie...véél leuker!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top