What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK: Race cab

Status
Not open for further replies.
Ja, cab kan helemaal uit elkaar. Ik heb eenzelfde cab op zolder gehad, twee 180 graden draaitrapjes. Totaalgewicht is geloof ik 250 kilo. In losse onderdelen zal het zwaarste deel een kilo of 50 zijn. Je krijgt hem echt op de gekste plekken binnen, en past eenvoudig door een deur.

Afmetingen als hij in elkaar staat (ongeveer, l x b x h): 175 x 80 x 155.
 
Ziet er gaaf uit. Heb er alleen geen plaats meer voor.
En ik zie hem in TATE mode wat ongemakkelijk spelen 😉
 
waiwainl":z4xdcdt8 said:
Ziet er gaaf uit. Heb er alleen geen plaats meer voor.
En ik zie hem in TATE mode wat ongemakkelijk spelen 😉

Lijkt me wel ideaal bij saaie games :mrgreen:
Ballistics_Arcade_-_IAAPA.jpg
 
Ik krijg wat vragen over de complete kit van een aantal mensen, dus nog even een toevoeging:

Ik kan nog steeds de hele kit leveren zoals vermeld in de eerste post (alleen dan met OR2SP art!). Mooie pricedrop naar 1150 euro. Dan heb je dus een kant-en-klare JVS racecab met een Chihiro + Outrun 2 SP.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top