What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK: Nightmare Busters

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Uit eigen collectie en mint, maar dan ook uber mint 8)

Voor nozomi members 250,00 euro, gaat in een dubble box en alleen aangetekend.

!CFloT,gBGk~$(KGrHqJ,!jgE0vfd6Q-,BNVpQv!d(g~~_12.JPG
!CFloVL!Bmk~$(KGrHqF,!g8E0fNF(UZsBNVpQzks7!~~_12.JPG
voor meer fotos stuur gerust een pm.

Game als deze zul je niet snel vinden!

Cheers :D
 
Heb de game zelf ook Almighty en vind deze erg vet. Zal die niet zo snel weg doen.
Moet zeggen dat je er op ebay echt vet meer voor kunt vangen ;)
 
Hey Baki,

Ja hij is zeker vet maar is toch helaas niet een game voor mij op lange termijn en doe hem dus van de hand.
Alleen voor deze prijs mag hij weg anders hou ik hem gewoon 😉, gezien de staat een zeer scherpe prijs!
 
Klopt, daarom was hij ook te koop aangezien de waarde flink zal zakken. (denk ik)

Maar hij is verkocht via ebay. :)
 
Heb je er uiteindelijk op ebay voor gevangen? Ben wel benieuwd naar uiteindelijke prrrrijs.
 
Zit toch een beetje in de categorie: er moet maar net iemand zijn die naar zoiets op zoek is.. Deze markt is extreem niche, imo. Ik ga in ieder geval nooit 450 dollar uitgeven voor een console game.. Hoe uniek ook..
 
Wat een prijzen voor 16 bit games. wauw....
Heb je die dan dubbel? of heb je die dan uitgespeeld?
 
Cageman":26nz3eva said:
Zit toch een beetje in de categorie: er moet maar net iemand zijn die naar zoiets op zoek is.. Deze markt is extreem niche, imo. Ik ga in ieder geval nooit 450 dollar uitgeven voor een console game.. Hoe uniek ook..

Ik heb hem op mijn Everdrive, hetzelfde spelplezier. :D
 
Geweldige prijs gevangen Marc, Gefeliciteerd! :D

Cageman":17hg0wiy said:
Ik ga in ieder geval nooit 450 dollar uitgeven voor een console game.. Hoe uniek ook..
Kan me herinneren dat je hetzelfde ook over Cave PCB's zei Arjan. :mrgreen:

ckong":17hg0wiy said:
Ik heb hem op mijn Everdrive, hetzelfde spelplezier. :D
Niet helemaal mee eens Erik. Hetzelfde als roms op MAME spelen. The spirit is gone. Maar in dit geval toch liever de SNES rom image. 😉
 
almighty":2xw3n1yw said:
Klopt, daarom was hij ook te koop aangezien de waarde flink zal zakken. (denk ik)

Maar hij is verkocht via ebay. :)

Denk dat het net als met de neo is. Echte collectors willen het origineel en niet een rerelease dus zal wel meevallen. Maar ik hou die game en heb er gelukkig niet die hoofdprijs voor betaald toen ik deze kocht.
Heb jij em trouwens uitgespeeld? Vind het redelijk moeilijk en daarom ook zo vet!
 
goatboy":3j63a1lx said:
Geweldige prijs gevangen Marc, Gefeliciteerd! :D

Cageman":3j63a1lx said:
Ik ga in ieder geval nooit 450 dollar uitgeven voor een console game.. Hoe uniek ook..
Kan me herinneren dat je hetzelfde ook over Cave PCB's zei Arjan. :mrgreen:

Touché ;-) :-)
 
Ja was ook wel blij dat deze verkocht was aangezien ik hem toch een tijdje te koop had staan en 3X als veiling.
Toen was het hoogste bedrag 85,00 euro :shock:

Je moet net iemand hebben (zoals ik) die de game gewoon orgineel wilt hebben voor de collectie etc. Uiteindelijk samen naast 'Iron Commando' is de game het voor mij niet waard om in mijn collectie te houden.

Ben verzamelaar maar zeker ook een gamer en als de game me toch iets tegenvalt dan doe ik hem liever van de hand :)
Een everdrive is niks voor mij en gewoon hetzelfde als die mameboards, geen lol aan en na mijn idee geniet je dan een stuk minder van de game.
Niks geen hoesje, boekje, etc. :cry: , Het mooie is dat je een pakje krijgt en een compleet spel!
 
goatboy":3swyrt2t said:
Niet helemaal mee eens Erik. Hetzelfde als roms op MAME spelen. The spirit is gone. Maar in dit geval toch liever de SNES rom image. 😉

Nee hoor, je speelt de originele ROM image via de originele hardware, niets geen emulatie. :D
 
In het geval van Nightmare Busters maakt het op dit moment niet uit of je het spel speelt vanaf bovenstaande cartridge of een ROM i.s.m. een everdrive. In beide gevallen speel je een ongelicenceerd exemplaar.

Dus zolang 'Super Fighter Team' het spel nog niet heeft uitgebracht is het onmogelijk om het spel 'origineel' te spelen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top