What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK: Nightmare Busters

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
WTF is Super Fighter Team? Als het niet officieel is uitgebracht (hoogstwaarschijnlijk niet) is het gewoon een bootleg. Maar wel mooi dat ze de moeite genomen hebben om deze game alsnog uit te brengen als een volwaardig product. Weet verder ook niet hoe het hele verhaal in elkaar steekt. En als iemand er de cash voor over heeft is dat prima.

Weet je wat me het meeste tegen staat; dat er nergens staat dat het een REPRO is.... Je zal er maar in stinken (wow een unreleased/RARE spel :P), zelfde verhaal een beetje met Starfox 2....

In mijn ogen gewoon oplichting... maar dat is mijn idee....

Ik neem aan dat elke zelf respecterende verzamelaar, vooral eentje die stevige bedragen neerlegt voor een spel, weet dat het hier om een repro gaat. Nightmare Busters is nooit officieel uitgebracht voor de Super Nintendo/Famicom. Bovenstaande uitgave is dus ook 100% een repro.

Super Fighter Team is bezig met het spel officieel uit te geven, waarbij dus een 'x' bedrag wordt betaald aan de rechthebbende van de Nightmare Busters code/merknaam/licentie etc.

Robert":coc8zy31 said:
Ik neem aan dat elke zelf respecterende verzamelaar, vooral eentje die stevige bedragen neerlegt voor een spel, weet dat het hier om een repro gaat. Nightmare Busters is nooit officieel uitgebracht voor de Super Nintendo/Famicom. Bovenstaande uitgave is dus ook 100% een repro.
Klopt, iedere verzamelaar weet dat deze game niet officeel is uitgebracht en als ze dan 250 euro willen neerleggen voor deze game dan moeten ze dat zelf weten.
Zo heb je meer games die eigenlijk niet orgineel zijn voor de sfc, neem bijvoorbeeld 'Super Punch Out', deze is ook nooit uitgekomen in Japan en daar betaal je ook flink voor terwijl de 'pal' versie gewoon voor het oprapen ligt voor 2 tientjes :)

Slimme zet Marc , deze repro is straks amper wat waard en de meesten hebben wel de hoofdprijs betaald .
Blijkbaar is dat nog niet tot iedereen doorgedrongen als ik je verkoop prijs zie , dan is het wel handig als je hem nog ff snel slijt ! :lol:

Status
Not open for further replies.
Back