Waarom plaats je dat hier? Sowieso is het niet nodig in een topic 'pm sent' te typen. De ontvanger ziet dat vanzelf wel in zijn mailbox of als hij/zij op nozomi inlogt. Hierin ben je niet de enige, I know.Bjt":273gfvi2 said:second Pm sent.
Cageman":3s7nna0b said:Waarom plaats je dat hier? Sowieso is het niet nodig in een topic 'pm sent' te typen. De ontvanger ziet dat vanzelf wel in zijn mailbox of als hij/zij op nozomi inlogt. Hierin ben je niet de enige, I know.Bjt":3s7nna0b said:second Pm sent.
ckong":2d4k1pnh said:Cageman":2d4k1pnh said:Waarom plaats je dat hier? Sowieso is het niet nodig in een topic 'pm sent' te typen. De ontvanger ziet dat vanzelf wel in zijn mailbox of als hij/zij op nozomi inlogt. Hierin ben je niet de enige, I know.Bjt":2d4k1pnh said:second Pm sent.
Post count? (net als deze.)