What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK: Bust a Move Again incl shockbox

Status
Not open for further replies.

Milspex

TATE Mode Pilot
Joined
Aug 27, 2013
Messages
702
Reaction score
1
Location
Eindhoven
734076_10200236332822677_2079366668_n.jpg

1240272_10200236332142660_178763263_n.jpg

1236492_10200256872136147_223279066_n.jpg

1238158_10200256871616134_1641858105_n.jpg

originele Bust a Move Again MVS cart (blauw) met hologram label en shockbox
75 euro shipped
 
Bjt":273gfvi2 said:
second Pm sent.
Waarom plaats je dat hier? Sowieso is het niet nodig in een topic 'pm sent' te typen. De ontvanger ziet dat vanzelf wel in zijn mailbox of als hij/zij op nozomi inlogt. Hierin ben je niet de enige, I know.
 
Cageman":3s7nna0b said:
Bjt":3s7nna0b said:
second Pm sent.
Waarom plaats je dat hier? Sowieso is het niet nodig in een topic 'pm sent' te typen. De ontvanger ziet dat vanzelf wel in zijn mailbox of als hij/zij op nozomi inlogt. Hierin ben je niet de enige, I know.

Post count? (net als deze. 😉 )
 
ckong":2d4k1pnh said:
Cageman":2d4k1pnh said:
Bjt":2d4k1pnh said:
second Pm sent.
Waarom plaats je dat hier? Sowieso is het niet nodig in een topic 'pm sent' te typen. De ontvanger ziet dat vanzelf wel in zijn mailbox of als hij/zij op nozomi inlogt. Hierin ben je niet de enige, I know.

Post count? (net als deze. 😉 )

Daarbij vind ik het vaak wel handig als iemand "pm sent" post. Liever nog dat hij/zij erbij vermeld welk item het om gaat. Dan weet je nl of het nog wel nut heeft om zelf te pm'en daarover.
 
Iedere keer als ik zie dat er een nieuwe post is denk ik dat er iemand interesse heeft in wat ik wil verkopen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top