What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Te Koop: Mooie MediaMarkt 60-in-1 Arcade als nieuw

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Te koop bij de MediaMarkt... een hele mooie arcade cab voor maar 1499 euro.

Een koopje, met 60 games, exclusief mezelf :)

foto1mf.jpg


foto2ubv.jpg
 
Ja helaas Has, het is geen photoshop, kan het echt niet mooier maken dan dat het is.

Oh ja, te bewonderen op locatie; MediaMarkt Zoetermeer :P
 
Iets met plank en niet raak slaan, een klok zonder klepel, etc.

Het doet pijn aan je ogen om te zien dat dit bestaat, en het de realiteit niet benadert. Nog niet een beetje.
 
Ik weet welke blokkendoos straks in het NGC staat....NOT!!!!!!!!!!!
Zeker een medewerker die ervan af moet.
 
Echt bizar inderdaad, neem aan dat een of ander hobbyist dat ding daar heeft weggezet en dit niet tot het landelijke assortiment behoort. Wordt steeds hipper jongens, onze hobby! Straks staan ze weer in de snackbar!
 
Gewoon met 10 man naar binnen rennen, ding naar buiten slepen, en een al klaarstaande Beatmaster-P met zijn Jeep eroverheen laten raggen.

:-)
 
tja maar het is wel heel goed dat een bepaald publiek een arcadekast te zien krijgt.... mega veel kids (behalve die van mij ;) ) hebben geen idee wat dat voor dingen zijn...
 
Jongens... foto's zeggen niks.... ga dat ding in reallife "ervaren"... hahaha.
 
24,99 euro per spel, dit is inderdaad een koopje.
De verpakking is wel wat aan de grote kant...
 
Wat een gedrocht en volgens mij is de mediamarkt ook in overtreding, never nooit dat zij de licenties voor die 60 games hebben betaald.

Kom deze cab trouwens ook vaak op marktplaats tegen...
 
Vraag me inderdaad af of dat wel legaal is, hoop dat de manager ervan af weet en zijn/haar onderzoek heeft gedaan voordat ze een claim aan hun broek hebben... :)
 
Back
Top