What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Te Koop: Mooie MediaMarkt 60-in-1 Arcade als nieuw

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Eigenlijk eens een keer in pak binnenlopen en doen alsof je Sega Nederland vertegenwoordigt, vragen of ze de licenties voor een paar van die games hebben en aan je kunnen tonen.
 
Ah, ja ik zie de lijst met games net, Nintendo Benelux zou idd. een stuk imposanter wezen.
 
ben vorig week bij een hotel in eindhoven geweest
je weet wel die ene keten met die vogel ;)
daar stond achter de ontbijtruimte precies deze kast voor de kids om mee te spelen.
heb ff mn zoontje 1943 gespeeld
 
Okay ! Het lijkt erop dat er een wedstrijd is uitgeschreven onder de filialen van de Mediamarkt.
"Wie plaatst de meest afschuwelijke cab in het filiaal."
Het filiaal in Zoetermeer stond lange tijd stevig op de eerste plaats, maar is zojuist keihard ingehaald door de Mediamarkt Den Haag. BAM!

img13531.jpg


Ik heb dat ding dus van dichtbij gezien en ik vind het ronduit treurig dat zo'n knutselproject als serieus product in de winkel wordt geplaatst. Om een voorbeeld te noemen; het CRT scherm is vervangen door een LCD (in mijn optiek gaat het daar al meteen helemaal fout), maar de zwarte bezel is nog van het oude scherm en dat past natuurlijk niet. Vervolgens is er een soort van uitgeknipt stuk zwart plastic tussen gepropt en dat is zichbaar van bovenaf met grote stukken zwarte gaffer aan elkaar geplakt.

En dat is dus nu te koop bij de MM Den Haag. Sla uw slag !
 
Yep, staat gewoon op de game-afdeling van de MM aan de Grote Marktstraat.
Bizar toch ?
 
Back
Top