ruderudie":153xa1d4 said:@ erik: zemmik was je net even voor. Ik neem 15 dec alles mee, mochten de 1st dippers ervan afzien.
Psykick":20vs0osa said:Ik heb er nog wel eentje voor je Erik! Hoefde van mij niet weg, maar als ik jou er een plezier mee kan doen kan je hem voor hetzelfde geld wel meenemen op de 15e![]()
ckong":37kdzu8u said:Psykick":37kdzu8u said:Ik heb er nog wel eentje voor je Erik! Hoefde van mij niet weg, maar als ik jou er een plezier mee kan doen kan je hem voor hetzelfde geld wel meenemen op de 15e![]()
Dat is goed, bedankt. Dan doen we het met gesloten beurs als je begrijpt wat ik bedoel.![]()
![]()
ZeMMiK":1tmeidef said:thx...mooi dat er voor jouw ook nog eentje is mr kong.
neem je nu nog een krukje mee weer de 15e? zie je pm.