What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Strikers 45 en 99

ruderudie

Bullet Dodger
Beide boards kan ik volgende week meenemen naar het NGC:

- Strikers 45 (e50,-)

DSC03694.jpg

- Strikers 99 (e75,-)

DSC03693.jpg

Ik wil die 60 in 1 wel van je overnemen, voor een projectje. Als je hem nog hebt mag je hem de 15e wel voor me meenemen.

Ha, thanks Cage lijkt erop dat ze bedaren. Stom ook van mij maar goed, dank voor de technische input!

ruderudie":153xa1d4 said:
@ erik: zemmik was je net even voor. Ik neem 15 dec alles mee, mochten de 1st dippers ervan afzien.

OK, pech gehad. Ze zijn gelukkig niet zeldzaam. :D

Ik heb er nog wel eentje voor je Erik! Hoefde van mij niet weg, maar als ik jou er een plezier mee kan doen kan je hem voor hetzelfde geld wel meenemen op de 15e ;)

Psykick":20vs0osa said:
Ik heb er nog wel eentje voor je Erik! Hoefde van mij niet weg, maar als ik jou er een plezier mee kan doen kan je hem voor hetzelfde geld wel meenemen op de 15e ;)

Dat is goed, bedankt. Dan doen we het met gesloten beurs als je begrijpt wat ik bedoel. :) 😉

ckong":37kdzu8u said:
Psykick":37kdzu8u said:

Dat is goed, bedankt. Dan doen we het met gesloten beurs als je begrijpt wat ik bedoel. :) 😉

Helemaal prima Erik ;)

thx...mooi dat er voor jouw ook nog eentje is mr kong.
neem je nu nog een krukje mee weer de 15e? zie je pm.

ZeMMiK":1tmeidef said:
thx...mooi dat er voor jouw ook nog eentje is mr kong.
neem je nu nog een krukje mee weer de 15e? zie je pm.

yep. Niet zo'n mooie als de vorige, maar gaat dan ook voor minder weg.

Free bump ;) want gasten, heb deze games vorige week in real life gezien en het zijn ook echt beauties van PCB's!! Sexy shit!

Back