What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Street Fighter IV

Het moet gewoon 2d blijven en denk ook wel dat ze dat gaan doen, ze willen niet nog eens meemaken wat er met EX gebeurde. Ookal was dat wel door een ander studio ontworpen.

Ik vrees wel het ergste eigenlijk. Het komt vast van Capcom USA?

Maar het is natuurlijk wel de heuse SFIV waar ze mee van doen hebben... dus wie weet doen ze er alles aan om dit niet te verkloten.

Die trailer ademt niet echt Street Fighter uit. Maar mijn God, wat is die trailer gruwlijk vet! Ik zou het helemaal niet erg vinden als we een "dark" street fighter krijgen. Hopelijk 2D maar met hoge resolutie (geoptimaliseerd voor 1080p) sprites en ziekelijk gedetailleerde animaties. Anders 3D op de New Super Mario Bros. manier. Dus alleen de modellen in 3D maar het speelveld gewoon 2D van de zijkant.

Wel grappig dat niet zo lang geleden ineens de CPS3 geemuleerd is....
Je vind nu overal SF3 emu's. (die btw zover ik kan zien 100% is en naar mijn gevoel strakker loopt dan de meeste conversies.)
Toeval?

Ow en btw vond ik deze post:
http://www.snk-capcom.com/forums/showthread.php?t=26109
Zover ik me kan herrineren is Trieu een vrij betrouwbare bron. (lang geleden dat ik op dat forum rondhing)

Heb de trailer nog een paar keer gekeken. Opzich lijkt het me stoer als de game zo'n lichte Okami achtige filter krijgt. En dat bij harde stoten en zwarte bloed van de tegenstander afspat. Met vette replay's vanuit verschillende hoeken ofzo.

Ik hoor nu dat ie in Japan gemaakt gaat worden. Maar ik geloof het nog niet 100% In die trailer zien ryu en ken er zo onjapans uit! en zo Amerikaans slecht, zoals die slechte veramerikaanste artwork in de 90's.

Tuurlijk wordt SF4 gewoon 2D, anders hadden ze het geen VIER genoemd.

Trouwens Baki, was blijkbaar niet eens zo'n gekke opmerking laatst he? 8)

Ken":2tibdyel said:
De voorspelling op msn man wordt eens wakker.

Dude als je denkt dat ik dat soort shit ga onthouden dan heb je het mooi mis. Daar is mijn brain voor geprogrammed ;)

Back